וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "המערכת לא התייצבה עדיין"

18.12.2008 / 23:43

מאמן מכבי ת"א לא יצא מגדרו אחרי ה-73:87 על לה מאן: "נצטרך להתחזק כדי להיות טובים יותר". גרין: "החבר'ה נתנו משחק של לחימה"

פיני גרשון ומכבי תל אביב יכולים לסמן "וי" גם על המחזור השמיני של היורוליג. אם ערב המשחק מול לה מאן חששה מכבי מחבורה צרפתית אתלטית ורעבה, שגרמה לה להזיע בסיבוב הקודם ביד אליהו ונכנעה רק לאחר הארכה, הרי שהמשחק מול הצרפתים היה הקל ביותר שלה בעונה האירופאית. האורחת מת"א ניצחה 73:87, הבטיחה את מקומה בטופ-16 ואף העפילה למקום השלישי בבית, על חשבונה של ציבונה זאגרב. כעת תצא היורוליג לפגרת חג המולד ומכבי תקווה לנצל את שלושת השבועות הקרובים כדי לעשות חושבים ובעיקר להתאמן קשה לקראת המשחק הביתי החשוב מול אולימפיאקוס פיראוס, שייערך ב-8 בינואר.

"בסך הכל עשינו היום דברים שונים, גם מהמשחקים הקודמים, וניצחנו את המשחק", אמר בסיום מאמן הקבוצה, פיני גרשון. "המערכת לא התייצבה עדיין. אני רואה את החולשות שלנו, ולא את היתרונות. נכון שאת המטרה הראשונה השגנו, והיא להעפיל לטופ-16, אבל אנחנו נצטרך לחזק את הקבוצה כדי שהיא תהיה טובה יותר. לא בטוח שזה יקרה בזבנג וגמרנו".

גרשון גם התייחס למשחק הקרוב בגביע המדינה נגד עירוני נהריה, ולגלג על השיטה הקיימת באומרו כי "ביום שני מצפה לנו משחק קשה. זו ממש גאונות לשחק משחק אחד בגביע שקובע, שנערך בחוץ, מבלי שיש לך אפילו אפשרות להתאמן שם".

"השגנו ניצחון מצוין. כל השחקנים, בלי יוצא מהכלל, שיחקו טוב", התמוגג ליאור אליהו, שרשם דאבל-דאבל שלישי ברציפות (19 נקודות ו-10 ריבאונדים הפעם). "קרלוס ארויו ומרכוס בראון היו טובים מאוד וגם לגרין היו דקות טובות בהגנה. כספי נתן משחק מצוין. כיף לשחק עם קרלוס. ככל שנלמד לשחק בשיטה של פיני, כך השיתופיות תשתפר לא רק בין שנינו, אלא בין כל הקבוצה. פיני סומך עליי ונותן לי לשחק, ואני שמח שאני יכול לעזור".

כספי: "פרגנו בהתקפה וזה הוביל להרבה נקודות קלות"

יניב גרין, שסגר ערב בינוני מבחינה התקפית עם חמש נקודות ושישה ריבאונדים, אמר כי "התחלנו את המשחק טוב, שלטנו לאורך כל הדרך. לקחנו את ההובלה מיד בהתחלה, ובהמשך הגברנו את הקצב. לקראת הסיום כבר הגענו להפרש שהבטיח לנו את הניצחון. אני חושב שהחבר'ה נתנו משחק טוב, עם הרבה לחימה, וזה משמח.

"ברור שירד מאיתנו קצת לחץ אחרי שהבטחנו את המקום שלנו בטופ-16", הוסיף גרין. "זה עושה לנו טוב. מקווה שעכשיו הפגרה תהיה יותר רגועה. יש לנו לחגוג עוד הלילה הזה, והחל ממחר אנחנו מתחילים לחשוב על נהריה".

עומרי כספי, שהציג עוד משחק משובח וסיים עם שיא עונתי של 19 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים, נשמע גם הוא מרוצה. "היה משחק טוב. התחלנו את המשחק עם הרבה ביטחון. הכדורים הגיעו לאנשים הנכונים, בזמן הנכון. פרגנו הרבה בהתקפה, וזה הוביל להרבה נקודות קלות. ההגנה שלנו הייתה קשוחה וטובה. נטרלנו לגמרי את דיוויד בלות'נטאל והוצאנו אותו מהמשחק. במחצית הראשונה הוא לא היה קיים.

"התכוננו למשחק הזה כאילו הוא הכי חשוב כרגע", המשיך כספי ואמר. "רצינו מאוד להבטיח את העלייה לטופ-16 לפני פגרת חג המולד. עכשיו מצפה לנו עוד משחק חשוב בנהריה. זה מאסט מבחינתנו לנצח את המשחק, אסור לנו להפסיד. נקווה לנצח ולצאת לפגרה בראש שקט".

באשר ליכולתו האישית אמר כספי כי "במחצית הראשונה הגעתי למצבים טובים וניצלתי אותם. אני מקווה להמשיך בקצב הזה. הכי חשוב עבורי זה לשמור על ריכוז, להתכונן למשחק בדרך הנכונה ולעשות את מה שאני יודע. אני שמח שאני משתפר. אני מקבל קרדיט מפיני, ונהנה להחזיר על המגרש".

ג'קסון: "מקווה שנחזור להיות קבוצה חיובית ולוחמת"

מנגד, עבור לה מאן מדובר היה רק בעוד הפסד, שהצטרף לשבעה האחרים שקדמו לו. כעת עומדת הקבוצה על שמונה הפסדים, לעומת אפס ניצחונות. אם ערב המחזור יכולה הייתה להתנחם בעובדה שגם ז'לגיריס קובנה חולקת איתה את הנתון המביך הזה, הרי שהיום, לאחר ניצחונה של ז'לגיריס על פרוקום סופוט, נותרה לה מאן בודדה במערכה.

"כמובן שאיבדנו הרבה מהביטחון והמוטיבציה בעקבות סדרת ההפסדים שעברנו", אמר ג'יי.די ג'קסון, מאמן הקבוצה הצרפתית. "עכשיו אנחנו יוצאים לחופשה, ואני מקווה שנמצא אנרגיות ומוטיבציה כדי לחזור ולהיות קבוצה חיובית ולוחמת כפי שהיינו עד לא מזמן. באשר למכבי, הם הפכו לקבוצה חדשה עם משחק נהדר, בזכות היכולת של השחקנים הצעירים שמשתלבים יחד עם הוותיקים".

דיוויד בלות'נטאל, שסיים ערב איום עם 9 נקודות ב-3 מ-12 מהשדה, הודה כי "אני מאוד מאוכזב. זה פשוט לא היה היום שלי. נקווה להשתפר ולעשות טוב יותר בליגה הצרפתית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully