וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם עכשיו מאמן נבחרת דרום אפריקה יגיע לישראל?

דור בלך

18.12.2008 / 19:40

בדרא"פ לא מבינים כיצד מועדף נקוסי סיאבונגה, הנבחן החדש של מכבי נתניה, שלא משחק בבילפלד, על פני חלוץ מכבי חיפה, טרור פנטאני?

בשבועות האחרונים יצאה התקשורת בדרום אפריקה נגד המאמן הלאומי, ג'ואל סנטנה, על כך שהוא אינו מזמן את חלוץ מכבי חיפה, ת'מבינקוסי פנטאני, ומעדיף על פניו את קשרה של ארמיניה בילפלד, נקוסי סיאבונגה, שהגיע היום (חמישי) להיבחן במכבי נתניה.

"איך נקוסי, שרוב הפעמים אפילו לא נמצא ב-18 של הקבוצה ועלה לשחק פעם אחת כמחליף ולא כבש העונה, מועדף על פנטאני שב-29 משחקים כבש 15 שערים?", נכתב לפני כשבועיים במגזין "סוקר לדומה", הדרום אפריקאי. "נקוסי מוכשר יותר, אבל הוא לא כובש בעוד פנטאני כן. למעשה, נקוסי שיחק השנה בנבחרת יותר מאשר בקבוצה שלו".

העובדה שנקוסי לא רואה דקות בגרמניה, באה לידי ביטוי גם במשחקי הנבחרת. כשדרום אפריקה שיחקה מול קמרון לאחרונה, התעקש סנטנה לפתוח עם נקוסי כחלוץ, והאחרון מתח שריר והוחלף עוד במחצית הראשונה. בכלל, נקוסי נחשב לאחד מחביביו של סנטנה, שנוהג להרכיב אותו כחלוץ שני מאחורי הכוכב הגדול, בני מקארתי.

"כנראה שלהבקיע בישראל לא מספיק טוב עבור סנטנה", המשיכו בדרום אפריקה. סנטנה מצידו טען כי ניסה להשיג את פנטאני על מנת לתאם מועד בו יגיע לצפות בו, אך העלה חרס. "אני המום", סיפר סוכנו של פנטאני מייק מקאב. "טרור נמצא בכושר הכי טוב בחיים שלו עכשיו. אני נדהם כל פעם מחדש כשהוא לא מוזמן לנבחרת, כשמה שהכי חסר לנו זה גולים. אני יכול להגיד בוודאות שאף אחד מהנבחרת לא טרח לנסות ולהגיע לראות אותו בישראל".

אולי עכשיו, כשנקוסי סיאבונגה החביב על סנטנה הגיע לישראל, גם חלוץ מכבי חיפה ירוויח מכך. נקוסי, 27, הגיע לבילפלד בעונת 2007/8. האיש שהביא אותו לבונדסליגה הוא ארנסט מידנטרופ, שאימן אותו בקבוצת קייזר צ'יפס בדרום אפריקה. למרות זאת, נקוסי ידע בעיקר אכזבות בגרמניה. הוא שותף רק בשמונה משחקים בעונה שעברה, רובם כמחליף, ועבר מספר רב של פציעות שגם מנעו ממנו מלשחק באליפות אפריקה. מתחילת העונה שותף נקוסי ב-19 דקות משחק בלבד כמחליף והוא אינו נמצא בתכניות של מאמנה הנוכחי של בילפלד, מיכאל פרונצק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully