וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורקאל הבריז לברייבס וחתם בדודג'רס

18.12.2008 / 16:14

בייסבול: השורטסטופ כבר התחייב שיחזור לאטלנטה, אבל הפר את ההבנות וחתם בלוס אנג'לס. הערכות: טשיירה מתקרב לבוסטון

רפאל פורקאל הרגיש מחוזר. אטלנטה ברייבס, קבוצתו לשעבר, רצתה אותו, וגם הדודג'רס, שבה סיים חוזה בעונה החולפת, חשקו בשירותיו. פורקאל הרגיש שאטלנטה רוצה קצת יותר וכבר התחייב לשוב אליה, אבל ביממה האחרונה חזרו הדודג'רס לתמונה והחתימו אותו בשורותיהם, רגע לפני שאטלנטה עמדה להודיע על השלמת העסקה. החוזה של פורקאל בלוס אנג'לס יעמוד על 30 מיליון דולר לשלוש שנים. "מבחינתנו כבר עמדנו לחתום", אמר פרנק רן, ה-GM של אטלנטה, "זו הייתה הזדמנות להשיג לידאוף מצוין ועכשיו נצטרך לחפש אחד אחר". פול קינזר, סוכנו של פורקאל, הכחיש כי הצדדים הגיעו להסכמה: "לא היה הסכם חתום, אפילו לא הסכם בעל פה".

בולטימור נשרה מהמירוץ למארק טשיירה. האוריולס לא שידרגו את הצעתם הראשונית, וכעת נותרו בוסטון, לוס אנג'לס איינג'לס ו-וושינגטון בתמונה. הצעת הנשיונאלס, 160 מיליון דולר לשבע שנים, היא כרגע הגבוהה ביותר, אולם נראה לפי שעה שטשיירה נוטה לכיוון הרד סוקס, שגם נמצאים בחוף המזרחי ונראים תחרותיים יותר. בעלי הרד סוקס ג'ון הנרי אמר כי בוסטון לא תציע לטשיירה חוזה שיגיע לעשר שנים.

היאנקיז יציגו היום (חמישי) את סי.סי. סבאת'יה ואיי ג'יי בארנט. פרנסיסקו רודריגז הוצג ביום רביעי רשמית כשחקן המטס. "הגשם כאן קצת יפריע לי, אבל לא נורא, אלבש מעיל והכל יהיה בסדר", התבדח רודריגז הונצואליאני, שהיה רגיל למזג האוויר בקליפורניה, והתייחס גם למחוות המופגנות שלו אחרי שמירות מוצלחות. "אני לא מנסה להוכיח כלום ליריב, זו התשוקה שבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully