וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: אריאל הרוש נפצע בראשו

דור בלך

18.12.2008 / 17:00

במהלך אימון הדאבליסטית התנגש שוער המשנה בדריו פרננדס ופונה באמבולנס. בקבוצה מתעקשים למכור את בואטנג לליאז', הגנאי רוצה לקלן

שוער המשנה של בית"ר ירושלים, אריאל הרוש נפגע בראשו במהלך האימון היום (חמישי) ופונה לבדיקה אצל רופא המועדון באמבולנס, שם הוחלט שלא לסכנו ולהעבירו לאבחון נוסף בבית החולים "הדסה עין כרם".

השוער ינוח בימים הקרובים, כשמחר כל הקבוצה תקבל יום חופש ובשבת ינסה השוער לחזור להתאמן. הרוש צפוי להיות כשיר לשני. מי שפגע בשוער עם ברכו, הקשר דריו פרננדס, נפגע גם הוא בהמשך האימון ונטש, אך ישוב להתאמן גם הוא בשבת.

בואטנג לאן?

בבית"ר ירושלים כבר הגיעו להבנות עם אלופת בלגיה, סטנדרד ליאז', על העברתו של דרק בואטנג לבלגיה תמורת כ-300 אלף דולרים, אלא שהשחקן עצמו לא מעוניין לעבור לבלגים. "הכל מסוכם בין בית"ר לליאז'", סיפר דודו דהאן, שתיווך בין המועדונים. "עכשיו הכדור במגרש של בואטנג".

גורמים במועדון הבינו מהקשר הגנאי כי הוא אינו מעוניין בהצעה הבלגית, וההערכה היא כי השחקן כבר סיכם באופן סופי בפ.צ. קלן הגרמנית. "אפשר לדבר ללמפה", סיפר גורם המקורב לשחקן. "הגרמנים הציעו לדרק הרבה יותר כסף מהבלגים, והוא גם מעדיף לשחק בליגה הגרמנית".

הדאבליסטית מתעקשת למכור את הקשר כבר בחלון ההעברות שיפתח בחודש הבא, על מנת לא לאבד אותו בחינם בסיום העונה. עם זאת, על פי חוק "בוסמן" קבוצות יכולות לפנות לבואטנג החל מהחודש, כשפ.צ. קלן וחטאפה כבר שוחחו עם השחקן. בבית"ר חוששים מאוד שבואטנג סיכם עם קלן על הצטרפותו בעונה הבאה, והמועדון לא יקבל תמורה על ההעברה.

בבית"ר ממשיכים לחפש אופציות נוספות, כשאחת האפשרויות היא הורדת הסכום הנדרש על בואטנג, כדי שזה יתוגמל במשכורת גבוהה יותר בקבוצה שתקנה אותו כבר עתה. "בזמנו יכלנו למכור אותו בשני מיליון דולר", מהרהרים בקול בבית"ר, "אבל האנשים שניהלו אז את המועדון ראו דברים אחרת, ועכשיו משלמים על טעויות". בבירה מקווים כי ההצעה הבלגית תלחיץ את קלן, שתעדיף לשלם ולהבטיח את הגעתו כעת, ולא להסתכן בכך שיעבור לקבוצה אחרת. בליאז', שמאוד מעוניינים בשחקן, מתרגשים קצת פחות, ולא יצאו מגדרם על מנת להביא אותו, שכן לקבוצה מספר מועמדים אחרים לעמדת הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully