וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטף דם לקינן, מתח לקראת חזרתו של דוידוביץ'

18.12.2008 / 12:20

בלם מכבי חיפה ערך בדיקת MRI והוא בספק לבית"ר. במועדון מחזיקים אצבעות לשוער שינסה לחזור. ראנספורד עדיין לא יכול להיכלל בסגל

במכבי חיפה היו מודאגים בימים האחרונים מפציעתו של בלם הקבוצה דקל קינן וחששו כי הוא עלול להיות מושבת לתקופת זמן לא קצרה. אלא שהיום (חמישי) עבר הבלם בדיקת MRI, בה התברר כי קינן לא סובל מפגיעה בשריר התאומים, אלא רק משטף דם פנימי הנמצא בשלבי נסיגה וספיגה ועשוי להיעלם בתוך מספר ימים. הבלם בספק למשחק הליגה הקרוב מול בית"ר ירושלים.

במועדון חוששים מאוד מההשלכות הפציעה של ניר דוידוביץ'. כזכור, מקורבים לשוער וגורמים במועדון אמרו לוואלה! ספורט שאם דוידוביץ' לא יחזור לאחר הפגרה, הוא עשוי לגמור את העונה וספק אם יוכל לחזור לשחק כדורגל. דוידוביץ', שזוכה לתמיכת האוהדים, מאמין שיוכל לחזור אבל לא ברור כיצד תגיב הברך.

הקפטן יניב קטן ייפגש בקרוב שוב, בליווי סוכנו, עם סגן הנשיא עוזי מור. עד כה לא הושגה כל התקדמות בנוגע לחוזה של השחקן. הכוונה היא להציע לקטן חוזה לשנים הבאות ולא חוזה שיחליף את החוזה הנוכחי שלו ויכלול קיצוץ.

קצת יותר מ-400 כרטיסים נותרו לקראת המשחק מול בית"ר. האצטדיון ביום שני יהיה מלא והקופות לא ייפתחו כנראה. בחיפה עדיין מנסים לרשום את הקשר אוסיי ראנספורד לפני המשחק ביום שני במטרה שייכלל בסגל למשחק. עד כה לא עלו הניסיונות בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully