וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בעיות בגזרת הריסון

18.12.2008 / 9:38

התופס של הקולטס לא יצא למשחק בג'קסונוויל (3:00) בגלל פציעה בשריר הירך. הקוורטרבק האגדי של וושינגטון סמי בו הלך לעולמו

אינדיאנפוליס (4:10) תתארח הלילה (בין חמישי לשישי, 3:00) בג'קסונוויל (10:4), למשחק שעשוי להכניס אותה סופית לפלייאוף. הקולטס יגיעו בלי מרווין הריסון, שלא נסע בשל פציעת ירך. התופס בן ה-36 סובל בעונות האחרונות מפציעות חוזרות ונישנות, ובכל מקרה הפך למטרה משנית ביותר עבור פייטון מאנינג. שחקן נוסף שעלול לא לשחק הוא ג'וזף אדאי, הרץ הפותח של הקבוצה, שעדיין לא החלים מפציעה בכתף. אם לא יעלה, אדאי יוחלף על ידי דומיניק רודס, שהצטיין בניצחון על דטרויט ביום ראשון. גם ההכרעה בעניין הסייפטי בוב סנדרס תתקבל סמוך לפתיחה. בכל מקרה, הקולטס אמורים לנצח את הג'אגוארס החלשים, ולפי התחזית שלנו יעשו זאת.

רג'י בוש סיים את העונה. הרץ האחורי של ניו אורלינס, שחזר רק לאחרונה מפציעת קרסול, הוכנס לרשימת הרזרבות של הקבוצה בשל פציעה בברך. ברנדון ג'ייקובס חזר להתאמן עם ניו יורק ג'איינטס ואדם ג'ונס צפוי לחזור בקרוב להרכב ההגנה של דאלאס קאובויס.

סמי בו, מי שהיה הקוורטרבק האגדי של וושינגטון רדסקינס ומסר למספרים פנומנליים בעידן שבו קבוצות היו בעיקר רצות ב-NFL, מת בגיל 94 בטקסס. בשנים האחרונות סבל בו מדמנטיה ומאלצהיימר. "זה לא היה אותו סמי שהכרנו, הוא נשחק לחלוטין", אמר בנו דייויד על מותו הצפוי. בו שיחק ברדסקינס מ-1937 עד 1952, כשב-NFL שיחקו משני עברי הכדור. הוא היה קוורטרבק, רץ אחורי, מגן אחורי ובועט מרחיק (פאנטר), והוביל את הרדסקינס לחמישה גמרי NFL, מתוכם ניצח שניים. הוא עדיין מחזיק בשיא מועדון של 187 מסירות לטאצ'דאון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully