וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "אפילו אולימפיאקוס נזקקה להארכה כדי לנצח כאן"

17.12.2008 / 21:37

מאמן מכבי ת"א לא מזלזל בלה מאן למרות שזו עדיין לא ניצחה ביורוליג העונה. אלטון בראון: "מקווה לתרום כמה שיותר ולעשות את ההבדל"

ניצחון נוסף על לה מאן (חמישי, 21:30, שידור ישיר בערוץ 10), ומכבי תל אביב יוצאת לפגרת חג המולד כשמקומה בשלב הבא מובטח. ערב המחזור השמיני של היורוליג, נמצאת מכבי במקום הרביעי בבית א' של היורוליג, ובמידה וציבונה זאגרב תפסיד את המשחק שעורכת בשעה זו מול אולימפיאקוס פיראוס, בתוספת לניצחון צהוב-כחול מחר, וסגנית אלופת אירופה תקבל בונוס נוסף בדמות המקום השלישי בבית.

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, מכבי תגיע למשחק ללא דיאור פישר, ששבר את אצבעו בשבוע שעבר מול אבלינו. בסיבוב הקודם מול הצרפתים עזר פישר למכבי לנצח 80:82, כאשר קלע 20 נקודות והוריד שבעה ריבאונדים. כזכור, מכבי נזקקה לשלשה גדולה של מרכוס בראון עם הבאזר כדי להשוות את המשחק, וחילצה ניצחון בקושי רב. מנגד, טל בורשטיין, שהחמיץ את המשחק מול בני השרון עקב כאבי גב, עורך בשעה זו אימון עם הקבוצה ויעמוד לרשותו של פיני גרשון. אסטבן באטיסטה, כזכור, נותר בישראל.

לה מאן טרם ניצחה העונה ביורוליג, ומגיעה למשחק עם מאזן של 7:0. היא כמובן איבדה כל סיכוי להעפיל לשלב הבא, אולם ראוי לציין כי חמשת הפסדיה הראשונים במפעל נרשמו כולם בחמש נקודות הפרש ומטה. רק בשני המשחקים האחרונים, מול מלאגה בבית ומול ציבונה זאגרב בחוץ, הצרפתים אכן התפרקו.

לה מאן בשביל הכבוד

"למרות שמבחינה מתמטית אנחנו כבר בטופ-16, אנחנו רוצים להפוך את זה לעניין רשמי ומשם לנסות ולהתקדם בדירוג בבית, במטרה לסיים במקום הגבוה ככל הניתן", אמר גרשון לקראת המשחק. "אם אנחנו רוצים לעשות את זה, ניצחון מול לה מאן הוא חובה. הם הפסידו את כל המשחקים שלהם עד כה, אבל רוב-רובם היו צמודים מאוד. אפילו אולימפיאקוס הייתה צריכה הארכה כדי לנצח כאן. אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו. להפסד לבני השרון לא יהיה שום משמעות במשחק הזה. לפני הכל אנחנו צריכים לתקן את הטעויות שאנחנו עושים, ולהתרכז בעיקר במשחק שלנו".

אלטון בראון, שערך הופעת בכורה בקבוצה בתחילת השבוע, עשוי לזכות מחר בדקות יורוליג ראשונות. "זה יהיה משחק היורוליג הראשון שלי, ואני מאוד נרגש", אמר. "אני מקווה להביא למגרש כל מה שהמאמן יבקש ממני. אני רוצה לעזור לקבוצה שלי עד כמה שאוכל, בתקווה שאוכל לעשות את ההבדל. פישר ובאטיסטה לא ישחקו, ולכן זו תהיה הזדמנות גדולה עבורי".

בצד הצרפתי, מנגד, מתכוננים לעוד משחק חסר משמעות. בתחילת השבוע רשמה לה מאן ניצחון קליל 49:83 מול אורטז החלשה, והיא מגיעה למפגש מול מכבי מהמקום הרביעי בליגה המקומית. "המוטיבציה היחידה שיש לנו במשחק הזה היא הגאווה שלנו", סיפר מאמן לה מאן, ג'יי.די ג'קסון. "אפילו אם איבדנו את הסיכוי להעפיל לשלב הבא, אנחנו רוצים לנצח כמה משחקים עד לסיום השלב הנוכחי כדי להוכיח שאנחנו קבוצת יורוליג טובה. שני המשחקים האחרונים פגעו במוראל שלנו, ולכן התאמנו קשה תוך תקווה שנחזור לכושר הטוב שלנו בקרוב. ברור שיהיה משחק קשה מול קבוצה כמו מכבי, שנאבקת על המקומות הראשונים בבית, ושמצאה השראה מחודשת אחרי ההגעה של פיני גרשון".

"מכבי היא קבוצה גדולה עם היסטוריה מדהימה, וזה כבר הופך את המשחק הזה לחשוב עבורנו", סיכם הגארד אנטואן דיו. "הם רוצים להבטיח את ההעפלה שלהם לשלב הבא, ולכם הם יגיעו וישחקו בקשיחות. עבור לה מאן זה אירוע גדול, משחק בית שלנו, ונרצה לנצח. עבור הקהל שלנו ועבור הקבוצה, אנחנו צריכים להראות הרבה יותר טוב מכפי שנראינו בשני משחקי היורוליג האחרונים, ובמיוחד יותר טוב מהמשחק הביתי האחרון מול מלאגה, שהיה איום ונורא. ניצחון ראשון שלנו במפעל יכול להיות מתנה מצוינת לכריסטמס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully