וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: בוקסנבוים שוחרר מהסגל עד לאחר הפגרה

17.12.2008 / 18:36

עזורי שחרר את הקשר מהאימונים לאחר שהתלונן על כאבים בשרירי הבטן. אכזבה בקבוצה מהפציעות. המאמן עשוי לחתום על חוזה לאחר הפגרה

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא עזורי, שחרר את הקשר עומר בוקסנבוים מהסגל עד לאחר הפגרה. בוקסנבוים התלונן כי הוא לא מסוגל להתאמן בשל כאבים בשרירי הבטן.

המאמן ייאלץ להסתדר בשבת גם ללא החלוץ ליאור אסולין, שסובל מקרע קטן בשריר מזה כשבועיים. גם אם אסולין לא היה מורחק בשבוע שעבר, הוא לא היה עולה בהרכב. החלוץ יחזור גם הוא לאחר הפגרה. בקבוצה מאוכזבים מאוד מהפציעות. "לא ניצחנו שבעה משחקים, אבל צריך לזכור שהסגל היה מאוד דליל בגלל פציעות והרחקות", אמרו שחקנים בקבוצה. בשבת תתארח הקבוצה אצל הכח עמידר רמת גן. לאחר הפגרה היא תארח את מכבי חיפה.

הקשר דליבור סטבאנוביץ' עדיין לא הגיע להבנות עם ראשי הקבוצה ומחכה שהנושא ייפתר בתיווכו של סוכנו הספרדי. בינתיים השחקן לא מורשה להתאמן ומחכה לחזור לסלובניה.

גיא עזורי צפוי לחתום על חוזה לעונה נוספת רק לאחר הפגרה. כזכור, המשא ומתן עם המאמן "הוקפא" לאור רצף משחקי החוץ הקשים (בית"ר ירושלים, בני סכנין ומכבי נתניה) ומשחק הבית מול מכבי תל אביב. כעת הוחלט שהצדדים ימשיכו לנהל משא ומתן רק לאחר הפגרה. במועדון מעריכים מאוד את עבודתו של עזורי למרות קצב צבירת הנקודות הנמוך יחסית במחזורים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully