וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלטרנטיבה של הג'איינטס: ג'ו הורן

17.12.2008 / 17:00

האלופה עשויה להחתים לשנה את התופס הותיק, שימלא את מקומו של בורס. מחיר הזימון של היינסוורת' לפרובול: הופך לשחקן חופשי

חסרונו של פלקסיקו בורס מורגש היטב בניו יורק ג'איינטס. לאיליי מאנינג אין למי למסור, דומיניק היקסון ואמאני טומר מתקשים ליצור הפרדה ובנוסף ברנדון ג'ייקובס, הרץ האחורי מושך האש, פצוע. בצר לה, חושבת האלופה על אלטרנטיבה וצפויה להחתים את ג'ו הורן הותיק לשנה. הורן בן ה-36 היה אחד מתופסי העילית של הליגה במחצית הראשונה של העשור, ורשם קריירה עניפה בקנזס סיטי, ניו אורלינס ואטלנטה. התקפת הג'איינטס ניפקה 13 נקודות בלבד בשני המשחקים האחרונים, מה שמטריד מאוד את אנשי הצוות המקצועי. הורן יגיע להתרשמות ואז יוחלט אם להחתימו. ניו יורק צירפה גם את התופס דרק הייגן, ששוחרר במהלך העונה ממיאמי.

אלברט היינסוורת', התאקל המצוין של טנסי שנפצע בסוף השבוע האחרון, זומן ביום שלישי לפרובול. זה היה זימונו השני של היינסוורת', ומתברר שגם מלכודת לא קטנה לטייטאנס. מסתבר שבחוזה של היינסוורת' יש סעיף שלפיו אם ייכנס לפרובול במשך שנתיים ברציפות, לא תוכל הקבוצה לשים עליו את תג הפרנצ'ייז, שיכבול אותו בלי אפשרות לסרב. היינסוורת' עשוי להפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל, מה שכמובן מגביל את יכולת המיקוח של טנסי אתו. הטייטאנס יהיו הקבוצה היחידה שתוכל לדבר אתו עד ה-27 בפברואר, ולאחר מכן יוכל לערוך שיחות עם קבוצות אחרות.

מייקל ויק עשוי להשתחרר מהכלא בתוך חודש ולעבור להוסטל לאסירים משוקמים, בעקבות הודאתו בעסקת טיעון לפני חודש. דיור בהוסטל כזה (halfway house) מאפשר לאסירים משוחררים לבוא שוב במגע עם החברה, אולם יש עליהם פיקוח בכל שעות היממה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully