וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' בה קיבל הודעה על שחרורו מנתניה

דור בלך

17.12.2008 / 17:36

הקבוצה מימשה את האופציה שהייתה לה והודיעה לחלוץ על עזיבתו לאחר המשחק מול אשדוד. גם אומברטו בדרך החוצה. קלוטי לא מרשים

סוכנו של ג'ורג' בה, דדה חדד, קיבל שלשום (שני) הודעה רשמית ממכבי נתניה לפיה החלוץ ישוחרר מהקבוצה לאחר המשחק ביום שבת מול מ.ס אשדוד. בחוזהו של בה הופיע סעיף לפיו הקבוצה רשאית להודיע לו בכתב על ביטול החוזה בינואר. נתניה העבירה הודעה כתובה והודיעה כי מממשת את האופציה לבטל את החוזה עימו בינואר. עם זאת, החלוץ עצמו לא מודע לעניין, ומשוכנע כי ימשיך בקבוצה.

"עפ"י החוזה שלי מכבי נתניה חייבים להודיע לי לפני ה-16.12 אם ברצונם לשחרר אותי, והם לא הודיעו לי כלום עד היום לכן אני ממשיך", סיפר החלוץ לוואלה! ספורט. "דיברתי עם דדה, היום והוא אמר לי שהם עדיין לא החליטו. אני רוצה להישאר, מתיאוס מרוצה ממני והכל בסדר. לפעמים הישראלים מדברים יותר מדי, הם אוהבים לדבר. אני שחקן של נתניה ואני בכלל לא חושב על עזיבה". דדה חדד עצמו אישר שקיבל הודעה מנתניה כבר שלשום, לפני פקיעת המועד בו נתניה יכולה להודיע לבה על שחרורו.

בה ימשיך להיות חלק מהקבוצה עד למשחק מול אשדוד, שיהיה האחרון לפני הפגרה. לאחר המשחק הוא ימריא ומולדתו ויסיים את חלקו בנתניה. כזכור, גם בעונה שעברה שוחרר בה מנתניה בחודש ינואר, אז הסיבה הייתה פציעה, שלטענת נתניה תשבית אותו לזמן רב, למרות שבפועל חזר לכושר משחק מספר שבועות אחרי ששוחרר.

גם הקשר הברזילאי, דניאל אומברטו, אמור לקבל בימים הקרובים הודעה דומה. בחוזהו של אומברטו מצוי סעיף שחרור זהה לזה של בה, אלא שמועד ההודעה אצלו מאוחר יותר מזה של החלוץ. נתניה תממש את האופציה לשחרור השחקן בימים הקרובים. במועדון ממשיכים לחפש שחקנים זרים. החלוץ הגנאי הנבחן, עמנואל קלוטי, לא מרשים בשלב זה.

גולן חרמון נבדק היום על ידי אורטופד, שהרגיע את אנשי מכבי נתניה ולא מצא פציעה חמורה בגבו. חרמון, שרופאיו חששו תחילה לשבר באחת מחוליות גבו, יחזור מחר לפעילות מלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully