וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר נוטה למכור את בואטנג לסטנדרד ליאז'

דור בלך

17.12.2008 / 12:36

בקבוצה חוששים שמא השחקן יעזוב ללא תמורה בסיום העונה, ולפיכך מעדיפים את ההצעה של הבלגים. החלוץ טוטו תמוז ייעדר כחודש

בית"ר ירושלים קיבלה בימים האחרונים הצעה מסטנדרד ליאז' בסך כ-300 אלף דולר לרכוש את דרק בואטנג. במועדון קיים רצון למכור את השחקן לאלופת בלגיה כבר בחלון ההעברות בינואר, שכן פניותיהן של פ.צ. קלן הגרמנית וחטאפה הספרדית לשחקן, העלו במועדון את החשש כי הן יבקשו להעביר את בואטנג אליהן בקיץ ללא תמורה לבית"ר.

בדיקת ה-MRI שעבר חלוץ בית"ר ירושלים, טוטו תמוז, אמש (שלישי) העלתה כי השחקן סובל מקרע חלקי במיניסקוס, וייאלץ לעבור ניתוח. בדאבליסטית ינסו לקבוע לחלוץ תור לניתוח כבר בימים הקרובים על מנת שמרבית תקופת ההחלמה, שתארוך כחודש, תיפול על פגרת החורף.

בבית"ר, שכבר בשבת הבינו כי הפציעה ככל הנראה אינה קלה, מקווים כי החלוץ יהיה כשיר כבר למשחק מול קרית שמונה, שיהיה הראשון לאחר החזרה מהפגרה בינואר, אך לא מן הנמנע כי תמוז יחזור רק במשחק מול קבוצת האם שלו, הפועל פ"ת, שבוע לאחר מכן. לאחר המשחק בשבת חששו בבירה כי תמוז קרע באופן מלא את אחת מרצועות הברך, כך שההודעה על חומרת הפציעה הרגיעה את הצוות הרפואי.

פרט לתמוז, בית"ר תאלץ להסתדר ביום שני מול מכבי חיפה גם ללא דוד אמסלם הפצוע, כריסטיאן אלברז ודרק בואטנג המוצהבים. ראובן עטר טרם תירגל הרכב למשחק, אך ייתכן כי בעקבות הפציעה יזכה עידן ורד הצעיר להופעת בכורה בהרכב.

אבירם ברוכיאן בספק ליום שני על אף שהיום כבר התאמן. בצוות המקצועי מקווים שהשחקן יהיה כשיר בעקבות ההיעדרות של דרק בואטנג. עידן טל ככל הנראה יחליף את בואטנג בקישור, בעוד זיו אמור לפתוח בקישור במקום אלבארז.

בבית"ר ינסו להחתים חלוץ בחלון ההעברות, אך רק בהתאם למסגרת התקציב ולסכומים אותם יקבלו על מכירת שחקנים. דמיטר מקרייב ממ.ס אשדוד הוא המועמד המועדף על הצוות המקצועי של המועדון, אך הדרישות הגבוהות של האשדודים מעמידים את העסקה בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully