וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב ידו של איזיקוביץ' על המסמך של לוזון?

17.12.2008 / 12:10

מקורבים לסיפור טוענים: איזיקוביץ' הכין את המכתב במטרה שלוזון יחתום. הבעלים של טוברוק: "יענקלביץ' קיבל בקשה להעברה. הכל חוקי"

האם כתב ידו של אריק איזיקוביץ' מופיע על המסמך שעליו חתום עמוס לוזון? הבוקר (רביעי) טענו מקורבים לפרשה כי כתב ידו של בעלי בית"ר טוברוק מופיע על הטופס ובו כתוב: "אני עמוס לוזון, מתחייב לדאוג להעביר חזרה בעונה הבאה את קבוצת הבוגרים של בית"ר טוברוק למחוז השרון ממחוז השומרון". לטענת אותם גורמים איזיקוביץ' הוא לא זה שחתם על הטופס. לוזון הכחיש אתמול בכלי התקשורת שהוא זה שחתם. אגב, מעל הטופס חתומה המילה "ירון". לטענת אותם גורמים איזיקוביץ' העביר את הטופס לירון גולן, מי ששימש אז כיו"ר המועדון, על מנת לתייק אותו.

איזיקוביץ' אמר הבוקר מלונדון: "פנינו לניר יענקלביץ' מההתאחדות לכדורגל בצורה מסודרת. הוא זה שקיבל את הבקשה להעברה. טוברוק ביקשה לחזור למחוז שבו היא הייתה 15 שנה, הכל בצורה מסודרת וחוקית. כך נעשו הדברים וטוברוק אכן חזרה למחוז שלה". על ההערכות שכתב ידו מופיע על הטופס ענה: "אני לא מתייחס לכל מה שקשור לעניין הזה".

אגב, מספר ימים לפני החתימה על הטופס פורסם בוואלה! ספורט כי אבי ועמוס לוזון הגיעו לנתניה ונפגשו עם איזיקוביץ' בכדי לדון בהעברתו של דודי חננשווילי למכבי פתח תקוה. לאחר הפגישה הכחישו הצדדים כי הם חותמים על הסכם להעברת שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully