וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן נפגש עם עוזי מור

17.12.2008 / 10:09

סגן נשיא מכבי חיפה שוחח עם החלוץ וסוכנו בנוגע לעתידו, לא עלו מספרים בשיחה. ארבייטמן השלים עם ההחלטה להישאר. קינן בספק גדול לבית"ר

חלוץ מכבי חיפה, יניב קטן, נפגש לפני כשבועיים בליווי סוכנו, עו"ד עוזי קטן, עם סגן נשיא מכבי חיפה עוזי מור. הצדדים דיברו על המשך דרכו של השחקן במועדון. ייתכן כי לקטן יוצע העונה או בעונה הבאה להאריך את החוזה, אך בפגישה לא עלו סכומים או פרטים בנוגע להארכתו. במכבי חיפה רוצים מהיכולת של קטן, במיוחד בשני המחזורים האחרונים בהם הציל את הקבוצה לאחר פיגור כפול מול הפועל תל אביב, בעזרת שני בישולים. במחזור האחרון כבש קטן שער ניצחון. חוזהו של קטן, אגב, מסתיים בתום העונה הבאה.

החלוץ שלומי ארבייטמן השלים עם החלטת אנשי חיפה שלא לעזוב את המועדון ונראה כי אם לא תגיע לו הצעה קוסמת מאחת מקבוצות הצמרת הוא לא יבקש לעזוב. הבלם מור דהן יושאל סופית לסכנין והפרטים נסגרו בין הנהלות שתי הקבוצות. המאמן אייל לחמן התחייב לתת לדהן הזדמנות הוגנת להוכיח שמקומו בהרכב.

הסיכויים שדקל קינן ישחק מול בית"ר ירושלים הוגדרו אתמול כנמוכים, אך בצוות הרפואי יעשו מאמצים להכשירו בכל זאת. היום יעבור השחקן בדיקת MRI לאחריה תהיה הערכה מדוייקת יותר. שי מימון צפוי להחליפו. אלון חרזי יהיה כשיר כבר מחר לחזור לאימונים ויתכן מאוד שיפתח במשחק. פחות מאלף כרטיסים נותרו למשחק.

הקפטן אלון חרזי התייחס לפרסומים לפיהם הוא הפך לחילוף קבוע. "רק לקראת סוף המחצית מול בני יהודה הרגשתי חזק את השריר, אבל המצב לא החמיר. הבנתי שאני צריך לפנות את כר הדשא אבל משכתי עד המחצית, לשביעות רצונו של אלישע. השגנו את מה שרצינו".

לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים אמר: "מול בני יהודה לא הצגנו יכולת טובה, אבל פנינו למשחק הבא. אנחנו עדיין לא יוצאים בהצהרות. בית"ר היא הקבוצה עם חומר השחקנים הכי איכותי בליגה. העונה היא קבוצה לא צפויה וזה צריך להדליק נורה אדומה. אנחנו מגיעים עם יתרון משמעותי למשחק הזה".

החלוץ אוסיי ראנספורד עשוי להשתלב בסגל. בחיפה מחכים שהשחקן יקבל את השחרור הבינלאומי מגאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully