וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איצטדיון חדש? לא בקרוב אם שואלים את מתיאוס

דור בלך

16.12.2008 / 16:34

מאמן מכבי נתניה התראיין בגרמניה והביע פסימיות לגבי סיום בניית האיצטדיון: ”יש לי חוזה לשנה וחצי וכנראה לא אזכה לאמן בו”

כשבכל יום צצות שמועות חדשות לגבי עתידו של לותר מתיאוס במכבי נתניה, והקבוצות המעוניינות בו או בהן הוא מעוניין לעבוד, התפנה מתיאוס לראיון בכלי התקשורת הגרמנים והודה כי הוא אינו מתכוון להמשיך מעבר לחוזה שלו, המסתיים בסיום העונה הבאה.

מתיאוס שוב דיבר על התנאים הירודים עמם נאלץ להתמודד בנתניה, וסיפר כי "התנאים לא קלים, המגרש גרוע, אבל זה משתפר. חבל שלא נכנסנו כבר לאיצטדיון החדש. יש לי חוזה לשנה וחצי וכנראה לא אזכה לאמן את הקבוצה במגרש החדש שלה". את הדברים הוא אומר על אף שהאיצטדיון החדש אמור להיחנך בעונה הבאה.

הגרמני בחר להצניע את עימותיו התקשורתיים עם איגוד השופטים וההתאחדות, והתגאה בכך ש"יש אצלנו שקט נפשי, לא כמו בקבוצות אחרות בליגה הישראלית". על אף שרק לפני שבועיים ביטל את אפשרות היציאה של איתי שכטר לאירופה בטענה שהחלוץ עדיין לא מוכן לכך, הודה מתיאוס כי יש בנתניה שחקנים שיכולים להשתלב בבונדסליגה.

בלם הקבוצה גולן חרמון, שסובל מחבלה בגבו וקיים חשש כי אחת מחוליות גבו נתלשה ממקומה, עבר היום בדיקת סי-טי שתוצאותיה יתקבלו מחר. עד לתוצאות הבדיקה נאסר על השחקן לבצע כל פעילות ספורטיבית, ובמידה ואכן סובל מתלישת חולייה, יאלץ לעבור תהליך שיקום ארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully