וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז לא יהיה כשיר נגד חיפה

דור בלך

16.12.2008 / 15:52

חלוץ בית"ר ירושלים יעבור בדיקה בברכו, אך כבר עכשיו ברור שלא ישחק ביום שני. בקבוצה הוחלט: הבאת ישראלים - בטרייד בלבד

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות למשחק מול מכבי חיפה, כשבדאבליסטית יודעים שהפסד בקרית אליעזר יסיים את חלום האליפות באופן סופי. בית"ר תאלץ להסתדר בקרית אליעזר ללא דרק בואטנג וכריסטיאן אלברז המוצהבים, כשהמגן הצ'ילאני כבר המריא הבוקר לחופשת מולדת.

פרט אליהם, גם דוד אמסלם לא מתאושש מפציעתו ולא יהיה כשיר למפגש, כשגם טוטו תמוז יחמיץ את המשחק עקב פציעה בברך. רק הערב, יותר משלושה ימים לאחר פציעתו, יעבור החלוץ בדיקות בברכו שיקבעו את חומרת הפציעה, אך כבר כעת בבירה מבינים כי השחקן לא יהיה כשיר בשני הבא. בבית"ר מקווים לתוצאות חיוביות הערב (שלישי), שכן אם מדובר בקרע ברצועות הברך, תקופת ההחלמה המשוערת תהיה ממושכת והחלוץ עשוי אף להיעדר עד סוף העונה. גם ברק יצחקי החולה ושמעון גרשון, שעובר דירה, שוחררו מהאימון. הקשר הצעיר דן אייביינדר הוקפץ מהנוער על מנת לעבות את השורות הדלילות באימון.

בבית"ר הוחלט לא לפתוח במגעים עם אף שחקן, עד שיתברר למועדון את מי הם יכולים למכור. החשש הוא לעבור את חלון ההעברות מבלי למכור אף אחד מהשחקנים היקרים (עידן טל, מיכאל זנדברג ודרק בואטנג). בבית"ר לא מחפשים שחקנים בשוק הישראלי אלא בעסקאות טרייד. במועדון מבינים כי אם תהיה עסקה, היא ככל הנראה תירקם עם מכבי תל אביב. אחד השמות המועדפים הוא רודי חדד. הסקאוט איתן מזרחי ימריא לדרום אמריקה מספר ימים לאחר המשחק מול מכבי חיפה, ובמידה שימצא שם שחקנים שיתאימו, ייתכן שיגיעו כבר העונה לקבוצה. לא מן הנמנע שמזרחי ימליץ על שחקנים רק לעונה הבאה. ג'וניור ויסה לא ישוב לקבוצה בכל מקרה בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully