וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטיסטה: "אני יכול לעזור למכבי. אני עדיין חלק מהקבוצה"

17.12.2008 / 11:59

אסטבן באטיסטה, שלא המריא עם מכבי ת"א למשחק מול לה מאן, לא מתייאש: "אני רוצה להישאר, אבל אין לי מה לעשות נגד המצב הזה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב המריאה היום (שלישי) לפאריס, לקראת משחק היורוליג מול לה מאן בערב חמישי. הקבוצה נחתה בצרפת בשעות הערב המאוחרות, והמשיכה באוטובוס לעיירה הקטנה.

מי שלא הצטרף לנסיעה הוא הסנטר אסטבן באטיסטה. כבר בתחילת העונה באטיסטה לא קיבל קרדיט מאפי בירנבוים ונדחק אל מחוץ לרוטציה, וגם אחרי שזה הוחלף בפיני גרשון מעמדו המשיך להיות מעורער. במשחק היורוליג האחרון באטיסטה לא נכלל בסגל, ולאחרונה אף מיעט להתאמן לאחר שהתלונן על כאבים. ברגע שתאתר מכבי קבוצה שתסכים לקחת על עצמה את עלות חוזהו הכבד, המוערך בכ-850,000 דולר נטו בעונה, באטיסטה ישוחרר.

"אני מקצוען. יש לי חוזה כאן ואני רוצה להישאר במכבי, אבל אין שום דבר שאני יכול לעשות נגד המצב הזה", אמר הערב האורוגוואי לוואלה! ספורט. "בינתיים, אף אחד לא עשה לי שום דבר רע. גם אצל אפי הייתי באותה סיטואציה, ועכשיו הוא לא כאן. מגיל 18 אני מקצוען ותמיד מנסה לעשות את המיטב. אף פעם לא רציתי לפגוע בקבוצה שלי".

פיני גרשון אמר בימים האחרונים ש"אסטבן לא מראה נכונות לשחק", ובמילים אחרות רומז לחוסר רצינות מצדך באימונים.

"בכל אימון אני מנסה לתת מאה אחוז. אז החמצתי אימון אחד בגלל כאבים, מה הסיפור הגדול? אני חושב שאני יכול לעזור למכבי. אני עדיין חלק מהקבוצה. אבל אם זה מה שהחליטו, אני מכבד את ההחלטה שלהם. מה שבטוח זה שגם עכשיו אמשיך לעבוד קשה".

בראון: "אנחנו צריכים להיות פחות לחוצים"

דיאור פישר, מנגד, כן המריא עם מכבי, אולם הוא לא צפוי לשחק בשל השבר באצבעו, הגם שבבדיקה שערך אתמול התברר כי הפציעה פחות חמורה משסברו בתחילה וכי יוכל לשוב לכשירות בקרוב.

"ההחלטה להשאיר את באטיסטה בארץ היא מקצועית", אמר עוזר המאמן, שרון דרוקר. "כשנחזור ביום שישי, הוא יצטרף אלינו בחזרה. נצטרך להשתמש בג'ייסון וויליאמס בעמדה מספר 4. אנחנו רוצים להבטיח מעשית את העלייה שלנו לשלב הבא, וגם אולי להתקדם במיקום. נסיעות ארוכות זה חלק מהעניין. זה לא קל לאף אחד, אבל גם על העניין הזה ההנהלה חושבת ויכול להיות שנשנה משהו בהתנהלות".

"לרוע המזל, הפסדנו במשחק הקודם לבני השרון", הוסיף מרכוס בראון טרם ההמראה. "כשחקנים, אנחנו צריכים להיות מוכנים יותר, להיות יותר מרוכזים, ולא להיות כל כך לחוצים. אנחנו צריכים לעשות את מה שאנחנו יודעים הכי טוב, ולא לחשוב כל כך הרבה. פישר יחסר לנו במשחק הקרוב, נצטרך להתרכז יותר בהגנה ולקפוץ חזק יותר לריבאונד. אסור לנו לחשוב שיהיה משחק קל".

יניב גרין, אשר לאור חסרונו של פישר יצטרך לספק משחק סולידי נוסף, נשמע מוכן למשימה. "ההרגשה היא בסדר, אני בכושר טוב. אני יודע מה אני יכול לעשות ואיך אני יכול לעזור לקבוצה. מקווה שאעשה את זה. החיסרון של דיאור פוגע בנו, אבל נעשה את המיטב כדי לנצח את המשחק. אנחנו אף פעם לא באים שאננים ליורוליג, וגם למשחק הזה לא נגיע שאננים. כבר התחלנו לעבוד על דברים לקראת לה מאן, ונגיע הכי מוכנים שאפשר".

עדכון ראשון: 16.12.08, 15:45
עדכון אחרון: 16.12.08, 23:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully