וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה מעריכים שחרזי יפרוש בתום העונה

16.12.2008 / 12:14

גורם בחיפה טוען כי "לא בטוח שחרזי יוכל להמשיך עונה נוספת", אבל המגן טוען: "בכל פעם שאני יוצא, אנשים חושבים שלא אחזור. הם טועים"

במכבי חיפה מעריכים ששחקן ההגנה הוותיק אלון חרזי יודיע בתום העונה על פרישה, זאת לאור העובדה שהעונה קשה לו מאוד לסיים 90 דקות רצופות על כר הדשא. בנוסף, בחיפה טוענים כי הקרע הקטן של חרזי בשריר הירך האחורי, והפציעות החוזרות בכלל, הם סימפטום של שחקן שנמצא לפני סוף הקריירה. "ההערכות של אנשי המקצוע הן שחרזי יצטרך לתלות את הנעליים בתום העונה, אבל אצלו אין לדעת", אמר גורם בחיפה. יש לציין כי בחיפה יש הערכה גדולה לשחקן הוותיק, על התרומה המקצועית והחברתית שלו למועדון.

חרזי הצטווה לנוח שלושה ימים ולחזור להתאמן בתקווה שהקרע בשרירי יתאחה. אותו גורם הוסיף: "אנחנו לוקחים בחשבון שאנחנו הקבוצה ביחידה בליגת העל שיש לה שני חילופים בלבד במשחק. אלון הפך לחילוף קבוע, לכן לא בטוח שהוא ימשיך בעונה הבאה. לגבי ההערכה המקצועית אליו, אין ספק שמדובר באדם ושחקן משכמו ומעלה".

"אין החלטה לגבי המשך דרכי במכבי חיפה בעונה הבאה", מגיב חרזי על אותן הערכות. "בכל מקרה, ברור שההחלטה שתתקבל תהיה על דעת שני הצדדים. אם ארגיש נכון לקראת סיום העונה, בעיקר מבחינה פיזית ומנטלית, להמשיך – אבהיר את עצמי ואם חיפה תהיה מעוניינת נמשיך את ההתקשרות. העיקר שהכל ייעשה ברוח טובה". על הטענות לפיהן קשה לו להחזיק 90 דקות על כר הדשא ועל ההערכות כי יפרוש בשל כך ענה: "בגילי המופלג למדתי להכיר את הגוף שלי, כל סימפטום שלי. למדתי לצאת החוצה לא כשנפצעים, אלא עוד לפני, ברגע שאני מזהה שעשוי להיגרם לי נזק. אני מבקש חילוף בשביל להיות כשיר למשחק הבא. בכל פעם שאני יוצא החוצה, אנשים חושבים שהנה, גמרתי את הקריירה. אני שמח שהם טועים. הנה, תוך יומיים-שלושה אני חוזר לפעילות".

למרות הדברים, בחיפה סבורים שחרזי יודיע על הפרישה לקראת תום העונה. בכל מקרה, ההערכות הן שעוד לפני ההכרזה יוצע לו תפקיד רישמי במועדון, אך עדיין לא ברור האם זה יהיה תפקיד מקצועי או ניהולי.

אדרי שוב בעניינים

הבלם דקל קינן מתאושש מהפציעה, אבל הבוקר התברר כי הסיכויים שישחק מול בית"ר ירושלים לא גבוהים. קינן עשוי להיכלל בסגל ובמקרה כזה שי מימון ימשיך לפתוח בהרכב.

כפי שפורסם אתמול, המועדון החליטו כי בשלב זה החלוץ שלומי ארבייטמן לא משוחרר מהמועדון בחלון ההעברות. אתמול הפגין השחקן יכולת טובה ויצר מספר מצבים בדקות המועטות בהן שיחק.

גם השוער אמיר אדרי, שזכה לביקורת לפני מספר מחזורים, זוכה כעת למחמאות רבות. "הוא הוכיח במשחקים האחרונים שהוא תחליף ראוי לדוידוביץ'. למרות שברור שאם ניר יחזור הוא ישחק", אמרו בחיפה. אדרי, שהציל שלושה שערים בטוחים לפחות, ענה: "אני שמח על המחמאות, אבל יש לי עוד דרך ארוכה". דוידוביץ' עצמו מקווה לחזור לאחר הפגרה, אחרת ייעדר זמן רב ועשוי לחזור רק לקראת תום העונה, אם בכלל.

1,500 כרטיסים בלבד נותרו למשחק מול בית"ר ירושלים והקופות לא יפתחו כנראה ביום המשחק. לרגל חג החנוכה, שחקני הקבוצה יבקרו ביום חמישי הקרוב בבית החולים רמב"ם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully