וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "אני לא מעורב בנושאים הקשורים בהעברות קבוצות"

16.12.2008 / 11:53

יו"ר ההתאחדות מכחיש מעורבות בפרשת טוברוק: "אני נוהג בשקיפות ובאמינות". בהתאחדות טוענים כי "המהלך נעשה בהתאם לתקנון"

ההתאחדות לכדורגל והיושב ראש אבי לוזון הגיבו היום (שלישי) לפרשת טוברוק. כזכור, המשטרה חוקרת חשד לפיו אבי לוזון היה מעורב בעסקה במסגרתה טוברוק תתמוך במועמדותו לתפקיד יו"ר ההתאחדות ותעביר שחקנים למכבי פ"ת, בתמורה שיעבירו אותם מחוז בליגה ג'.

"כשנודע להתאחדות על בדיקת המשטרה, בוצעה בדיקה מקיפה באשר לאופן בו בוצעה העברת קבוצת טוברוק למחוז השרון, לרבות בדיקת הקריטריונים והנהלים הקשורים בתהליך", נמסר מההתאחדות, "בתום הבדיקה נמצא כי התהליך נעשה בהתאם להוראות התקנון ועל פי הנהלים המקובלים בהתאחדות לכדורגל.

"יצוין כי במהלך עונת המשחקים המדוברת בוצעו העברות דומות כגון, העברת מכבי השרון נתניה ממחוז שומרון למחוז שרון. העברות מעין אלה נעשות כדבר שבשגרה על בסיס מקום פנוי ועל פי שקולים גיאוגראפיים ובהתאם להוראות התקנון. יודגש כי הן קבוצת נס טוברוק והן קבוצת מכבי השרון נתניה משויכות באופן גיאוגרפי לאזור השרון".

אבי לוזון עצמו מסר בתגובה לחקירת המשטרה: "ברצוני להבהיר באופן החד והברור ביותר כי במסגרת תפקידי כיו"ר ההתאחדות אינני ולא הייתי מעורב בנושאים הקשורים בהעברות קבוצות ובשיבוצן במחוזות.

"כיו"ר ההתאחדות וכאיש ציבור, אני נוהג בשקיפות, באמינות ובאחריות לא רק מכוחם של נהלים ותקנים, אלא בעיקר מכוחו של מצפון אישי וערכים. אני מקווה כי רשויות האכיפה ישלימו את חקירתן בעניין במהרה וביעילות לטובת כל הצדדים המעורבים וגם אלה המעורבים לכאורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully