וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי חננשווילי, גיבור "פרשת טוברוק": "לא יודע מה הסיפור הזה"

16.12.2008 / 11:01

דודי חננשווילי, השוער שעומד במרכז פרשת ”לוזון-טוברוק”, טוען כי אינו יודע במה מדובר, ומכחיש את הטענות של עמוס לוזון שגמר את הקריירה

"עברתי למכבי פתח תקוה לפני שנתיים או שלוש. הכרטיס של פתח תקוה, אבל אני לא בטוח. האמת היא שאני לא יודע בכלל של מי הכרטיס. אני לא יודע מה האמת בכל הסיפור הזה ולא רוצה להיות מעורב", כך הגיב הבוקר השוער השלישי של מכבי פתח תקוה, דודי חננשווילי, לפשרת טוברוק-לוזון, במסגרתה נחשד כי בין הצדדים נחתם לכאורה הסכם להעברת שחקנים מטוברוק לפתח תקוה במחיר מופחת בתמורה להתחייבות של עמוס לוזון להעביר את קבוצת הבוגרים של טוברוק ממחוז שומרון למחוז שרון.

חננשווילי נשאל לגבי התגובה של עמוס לוזון, לפיה הוא גמר את הקריירה ומקבל כספים מטעמים הומניטריים. "אני עדיין שוער שלישי בקבוצה ומתאמן כרגיל. אין לי מושג למה הוא אמר את זה. הייתי לי פריצת דיסק בגב ולא נעדרתי שנתיים אלא ארבעה חודשים. לא גמרתי את הקריירה". כזכור, אתמול הצהיר לוזון כי "העברנו את חננשווילי, שעבר לפני שנתיים ניתוח בגב וגמר את הקריירה ואנחנו משלמים לו משכורת מטעמים הומינטריים".

חננשווילי עבר למכבי פתח תקוה בתחילת עונת 2006/7 ולוזון נבחרת לתפקיד במרץ 2007. מספר חודשים אחר כך עברה טוברוק בחזרה למחוז שרון. מבדיקה שערכנו עולה כי לא עברו שחקני נוער ממכבי פתח תקוה לטוברוק ואילו חננשווילי הוא שחקן הנוער היחיד שעבר מטוברוק למכבי פתח תקוה בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully