וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגבירים את הקצב

16.12.2008 / 8:32

פילדלפיה הביסה את קליבלנד 10:30, בדרך לניצחון שלישי ברציפות, והחזירה את עצמה למירוץ. היינסוורת' בחוץ עד הפלייאוף

פילדלפיה (1:5:8) - קליבלנד (10:4) 10:30

אחרי הניצחונות של אטלנטה ודאלאס ביום ראשון, לאיגלס לא הייתה ברירה, כשהפסד במשחק הזה היה מוציא אותם ממירוץ הפלייאוף. אלא שמאז הספסול שלו בבולטימור, דונובן מקנאב הוא שחקן אחר, וקן דורסי הוא לא בדיוק יריב נאות. האיגלס חטפו את דורסי פעמיים, מקנאב השלים 26 מ-35 ניסיונותיו ל-290 יארד ושלח שתי מסירות לאנדזון וכל זאת דווקא במשחק שבו בריאן ווסטברוק לא הורגש.

"אנחנו משחקים פוטבול טוב עכשיו", אמר בריאן דוקינס, "התחברנו בזמן. יש לנו הרבה ביטחון, ואנחנו מסתכלים למשחק הבא שלנו". מקנאב הוסיף: "אני לא חושב על הספסול ההוא, פשוט עולה כדי לנצח ולא נותן לזה להפריע לי". 101 יארדים בחמש תפיסות לג'ייסון אוואנט בפילדלפיה, 102 יארד באוויר לבריילון אדוארדס בקליבלנד.

לאחר הפציעה של אלברט היינסוורת', התאקל הפנומנלי של טנסי, נראה היה כי יש לו קרע רציני ברצועות וכי הטייטאנס ייאלצו להסתדר בלעדיו עד תום העונה. אולם המאמן ג'ף פישר הודיע כי היינסוורת' והקיצוני הגנתי קייל ואן דן בוש ייעדרו עד סיום העונה הסדירה ויחמיצו שני משחקים בלבד. "אני מסתכל על זה כעל חדשות טובות", אמר פישר. "שניהם יחזרו וישחקו בפלייאוף". היינסוורת' נפגע בברכו במשחק ההפסד ביוסטון דקה וחצי לפני סיומו, ואן דן בוש לא עלה כלל למשחק הזה.

מינסוטה קיבלה בחזרה את פאט וויליאמס, לאחר שערער על השעייתו, אבל הפסידה אותו בכל זאת, ייתכן שגם לפלייאוף. התאקל ההגנתי נפצע בכתפו בניצחון באריזונה, וייתכן שיזדקק לניתוח. קרל פטרסון, מי שהיה סגן הנשיא וה-GM של קנזס סיטי, התפטר לאחר 20 שנה בתפקיד. ההחלטה התקבלה בשל כישלון הצ'יפס בשנתיים האחרונות, כשהקש היה ההפסד בשניות הסיום לסן דייגו ביום ראשון.

מונטה קיפין, מתאם ההגנה של טמפה ביי ב-13 השנים האחרונות, הולך לעבוד בטנסי תחת... בנו ליין, שמונה לאחרונה למאמן המכללה. קיפין הוא המתאם שצלח את התקופה הארוכה ביותר בהיסטוריה במועדון אחד, ובנה את ההגנה הטובה ביותר (במבחן הזמן) בתולדות הפוטבול. הגנת טמפה ביי מדורגת בין עשר הטובות ביותר ב-10 מתוך 11 העונות האחרונות, ועזיבתו של קיפין היא ללא ספק פגיעה קשה ביותר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully