וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטיסטה לא ימריא עם מכבי ת"א ללה מאן

16.12.2008 / 13:15

גרשון ושחקניו יוצאים למשחק החוץ ללא הסנטר האורוגוואי, שאמור לעזוב בקרוב את הקבוצה. פישר יחזור מוקדם מהצפוי

כשההפסד לבני השרון מאחוריה, תמריא מכבי תל אביב היום (שלישי) אחר הצהריים לצרפת, לקראת משחק היורוליג מול לה מאן בערב חמישי. מכבי תנחת בפאריס, ותמשיך באוטובוס לעיירה הקטנה.

מי שלא ימריא עם הקבוצה הוא הסנטר אסטבן באטיסטה. בתחילת העונה באטיסטה לא קיבל קרדיט מאפי בירנבוים ונדחק אל מחוץ לרוטציה, וגם אחרי שזה הוחלף בפיני גרשון מעמדו המשיך להיות מעורער. במשחק היורוליג האחרון באטיסטה לא נכלל בסגל, ולאחרונה אף מיעט להתאמן לאחר שהתלונן על כאבים. ברגע שתאתר מכבי קבוצה שתסכים לקחת על עצמה את עלות חוזהו הכבד, המוערך בכ-850,000 דולר נטו בעונה, באטיסטה ישוחרר.

לנסיעה כן יצטרף דיאור פישר, פורוורד/סנטר הקבוצה, ששבר את אצבעו במשחק מול אבלינו. בבדיקה נוספת שערך אתמול התברר כי יוכל לשוב לכשירות מוקדם מהצפוי. פישר לא אמור לשחק ביום חמישי, אך עשוי ליטול חלק במשחק הגביע בשבוע הבא מול עירוני נהריה. ההערכה היא שאנשי מכבי יעדיפו שלא לסכן את השחקן ויאפשרו לאצבעו להחלים במהלך פגרת חג המולד, אליה תצא הקבוצה לאחר המשחק בנהריה.

כספי מועמד לתואר השחקן הצעיר של השנה באירופה

פורוורד הקבוצה, עומרי כספי, הוא אחד מ-12 המועמדים לתואר השחקן הצעיר של השנה באירופה, שמחלק אתר האינטרנט של פיב"א-אירופה. בין המועמדים הנוספים ניתן למצוא שמות כמו דנילו גלינארי (ניו יורק ניקס), ריקי רוביו (חובנטוד בדאלונה) ואחרים.

"אין ספק שמדובר בכבוד גדול עבורי", אמר כספי, והוסיף כי "כבר שכחנו מהמשחק מול בני השרון. הוא לא ישפיע עלינו בשום אופן. יש לנו משחק חשוב ביום חמישי. אנחנו רוצים לצאת לפגרה עם ניצחון, אחרי שהבטחנו את המקום שלנו בטופ-16".

עדכון ראשון: 22:54, 15/12/08
עדכון אחרון: 13:15, 16/12/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully