וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צו עיקול נכסים הוטל על הכח עמידר רמת גן

דור בלך

15.12.2008 / 19:22

חברה אשר ביצעה עבודות שיפוץ באיצטדיון וינטר פנתה לבית המשפט, במועדון מאמינים כי העניין יוסדר. לוקמן הניגרי יצא לאליפות אפריקה לנוער

צו עיקול על נכסיה של הכח עמידר רמת גן הוטל היום (שני) על ידי בית משפט השלום בת"א, לבקשת חברת "אהרון את גלעדי" בעקבות חוב של כמיליון ומאה אלף שקלים. החברה ביצעה לפני כשלוש שנים עבודות שיפוץ והקמת תאורה שנערכו בוינטר בעלות של כ-3.5 מיליון שקלים.

בהכח, שמיוצגים ע"י עו"ד מורן מאירי, מאמינים כי העניין יוסדר בימים הקרובים, ובכל מקרה המצב לא ישפיע על התפקוד היומיומי של הקבוצה. עפ"י תקנון ההתאחדות הקבוצה תוכל להמשיך לשחק כרגיל, אך לא תוכל לקבל הקצבה מגופים ציבוריים דוגמת ההתאחדות והמועצה להסדר ההימורים בספורט.

קרים עבדול לוקמן הניגרי, יצא לאליפות אפריקה לנוער ברואנדה וישוב רק לאחר פגרת החורף. בצוות המקצועי העדיפו כי הקשר לא יצא לאליפות, אך לאחר שזה התעקש נתנו לו את השחרור. האליפות נפתחת רק ב-18 לינואר, אך הקשר ביקש לצאת כבר עכשיו בטענה כי לנבחרתו מחנה אימונים. במידה וניגריה תלך כל הדרך, השחקן יעמוד לרשותו של דודו דהאן רק בתחילת פברואר, ולכן יתכן שיוחלף בזר אחר במהלך חלון ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully