וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין שיחררה את הרומני הנבחן מיטו

יצחק סולומון

15.12.2008 / 17:40

"אנחנו לא רוצים שערוריות", אמרו בקבוצה על הפרידה מהשחקן שנחשד בהטיית משחקים בעברו. אופטימיות באשר להשבתו של עבאס סואן

בבני סכנין החליטו לשחרר את הנבחן הרומני, דן מריוס מיטו, בעקבות הפרסום על מעורבותו בניסיון הטיית משחק בליגה הבלגית בשנת 2006. הנימוק הרשמי לשחרור הוא הסכומים הגבוהים שהשחקן דרש, אבל גורם בסכנין הודה היום (שני): "אנחנו צריכים שקט, לא רוצים שערוריות. שחקן עם כתם כזה לא יתרום לתדמית של המועדון".

בבני סכנין עדיין אופטימיים בקשר לאפשרות שקריית שמונה תשחרר את עבאס סואן, אבל הבוס של קריית שמונה, איזי שירצקי, חזר היום והדגיש כי אין בכוונתו לשחרר את השחקן. "יש לו חוזה עד סוף העונה, בסיום העונה שיחליט מה שהוא רוצה", אמר שירצקי.

בסכנין עדיין שומרים על אופטימיות, ומאמינים כי מי שיעשה עבורם את העבודה הוא עבאס סואן עצמו. לסואן הוצע חוזה לשלוש עונות, והבטחה לתפקיד בצוות המקצועי אחרי הפרישה. הם מאמינים כי הצעה כזו תסדר אותו לשנים הבאות, ולכן הוא יהיה זה שיפנה לשירצקי וידבר אל ליבו.

הקשר הקולומביאני, סרחיו נבואה, מגלה יכולת טובה באימונים וייתכן כי יוחתם. המאמן אייל לחמן אמר כי נבואה הגיע לארץ כאופציה ראשונה להחתמה. המגן בסאם גנאים, שהחלים מפציעה, חזר לאימונים ויעמוד לרשותו של לחמן בשבת מול מכבי תל אביב, כמו גם המוצהבים חאמד גנאים ומזואה אנסומבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully