וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תשלם רק 4,000 דולר פיצוי על שבירת הכסאות

דור בלך

15.12.2008 / 14:42

בית"ר ירושלים תצטרך לשלם 4,000 דולר בלבד כפיצוי על שבירת הכיסאות בבלומפילד. תמוז יעבור בדיקת MRI, אלבארז ייצא לצ'ילה

לאחר שחברת היכלי הספורט, המנהלת את איצטדיון בלומפילד, דרשה מבית"ר ירושלים סכום דמיוני של 150 אלף שקל כפיצוי על שבירת כסאות במשחקה של הקבוצה מול בני יהודה לפני כחודש, הגיעו הצדדים לפשרה בה הוחלט כי בית"ר תשלם 4,000 דולר בלבד, כעשירית מהסכום ההתחלתי.

בית"ר, כזכור, סירבה לשלם והעדיפה לעמוד לדין. "החגיגה על הקופה של בית"ר נגמרה, נלך לבית הדין ונשטח את טענותינו", סיפר אז יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין. תובע ההתאחדות, שלום אבן עזרא, והיו"ר אבי לוזון הבינו כי העניין חרג מעבר לכל פרופורציות, והעדיפו לפשר בין הצדדים. לבסוף, כאמור, התרצו שני הצדדים ובית"ר לא תועמד לדין.

אחרי שלושה משחקים בהם כבשה הקבוצה שער אחד, נשבר המחסום הפסיכולוגי כשבית"ר כבשה שלוש פעמים לרשת הכח בטדי, אלא שבבית"ר כנראה ממשיכים לחפש אלטרנטיבות. במהלך האימון היום תופקד טברקו קאלה כחלוץ והצטיין בעמדה החדשה. "הוא גבוה, מהיר וחזק", התלוצצו השחקנים. "הוא יכול להיות חלוץ השפיץ שכל כך חסר לנו".

טוטו תמוז יעבור היום בדיקות MRI שתקבע את חומרת פציעתו בברך. בצוות הרפואי של בית"ר חששו מאוד מהפציעה, שגרמה לברכו של תמוז להתנפח ומנעה אפשרות לצילום גם אתמול, יותר מ-24 שעות לאחר הפציעה. כריסטיאן אלוורז, הסובל מפציעה כרונית בבטן התחתונה, ינצל את העובדה כי הוא מוצהב מול חיפה וייצא כבר מחר לחופשת חג המולד, במסגרתה יעבור גם תהליך שיקום שיעזור לו לסיים את העונה ללא ניתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully