וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "לא שכחתי לאמן"

יצחק סולומון

15.12.2008 / 14:41

"השריף" התייחס לרקורד שלו בשנים האחרונות, לפני אימון הבכורה בק"ש. שרצקי: "היום אני רגוע מתמיד". על מינוי דיין: "טעיתי בהכל"

אלי כהן קיים היום (שני) אימון בכורה כמאמן עירוני קריית שמונה. לפני שיצא עם שחקניו למגרש האימונים, קיים המאמן הוותקי מסיבת עיתונאים, יחד עם בעל הקבוצה איזי שרצקי.

"זו הפעם הראשונה בעשר שנים שאני מחליף מאמן באמצע עונה", אמר שרצקי. "אלי כהן הוא חבר ילדות שלי, יש לי היסטוריה ארוכה איתו, שיחקתי איתו באמצע שנות ה-60 ברמת עמידר, אחר כך ניהלתי אותו. אנחנו נפגשים הרבה ונהגתי להתייעץ איתו לאורך השנים, כי יש לו רקורד שאין להרבה אמנים בארץ. פניתי לאלי, והוא אמר שלא יוכל להגיע בשל סיבות אישיות. אחרי הסיפור עם פרדי דוד וניר קלינגר, החלטתי לעשות כל מאמץ כדי להביא אותו. הבעיה לא היתה אלי, אלא רעייתו רחל. תמיד סמכתי על המאמנים שלי, עכשיו יש מאמן עליו אני סומך יותר. אין סיכוי שהחברות רבת השנים שלנו תיפגע בגלל כדורגל, כי אנחנו חברים 50 שנים. היום אני רגוע מתמיד".

שרצקי התייחס לשמועות כאילו אוהדי ושחקני הקבוצה לא היו מרוצים ממינויו של "השריף" לתפקיד. "אף אוהד לא פנה אלי בנושא רן בן שמעון, אף שחקן לא אמר לי שלא רוצים את אלי, חבל שיש כאלה שמנסים לקבוע לי עובדות". על תקופת מישל דיין אמר שרצקי: "טעיתי בהכל. ברגע שפיטרתי מאמן שלקחתי - טעיתי. אם עובר שבוע בו לא וטעיתי, כנראה שלא עשיתי כלום באותו שבוע. את הסיפור של מישל דיין משכתי ומשכתי, עד שהחלטתי לשים לזה סוף".

אלי כהן: "אני שמח לסגור מעגל עם איזי ושמח להיות בקריית שמונה. איזי הוא פטריוט של המקום והצפון, ואני רוצה לתת כתף. אעשה כל דבר בשמחה ואהבה. אשמח לתרום מהניסיון והידע שלי, כדי שהקבוצה תחזור למקומה הטבעי. זו עיר למודת סבל, ורק הכדורגל יכול לשמח את לב האוהדים. המטרה היא להוציא את הקבוצה מהסבך, ואני מקווה שהקבוצה תחזור לעצמה בעזרת החיזוק שנעשה. זו קבוצה שצריכה לנצח בכל מקום ובכל מגרש, זה המוטו שלי כמאמן. אני מקווה להנחיל זאת לקריית שמונה, כפי שהנחלתי לקבוצות שאימנתי בעבר".

אלי כהן נשאל על הכישלונות האחרונים שלו כמאמן במכבי תל אביב ובני יהודה. "נבחרתי למאמן העונה בלי לזכות באליפות", השיב. "לא שכחתי לאמן. גם כשחזרתי למכבי תל אביב, הוכחתי שעם תקציב נמוך העמדנו קבוצה מכובדת". כהן נשאל על התרשמותו עד כה מהקבוצה, ובמיוחד לאחר התיקו נגד הפועל תל אביב בשבת. "היו הרבה דברים ואני לוקח אותם. אני רואה מה צריך, ונתקן בעזרת החיזוק שיגיע. היעד הוא להגיע כמה שיותר גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully