וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"Benny Lam is forever known as the father of the flash kick"

דור בלך

15.12.2008 / 10:18

מכבי נתניה קיוותה לגייס ספונסרים במפגש מול מנשנגלדבאך, והצהירה בחוברת המשחק שבני לם, הוא ולא אחר, ידוע כ"אבי בעיטת הפלאש"

במכבי נתניה ראו במשחק מול מנשנגלדבאך הזדמנות פז לגייס ספונסרים בינלאומיים, ולאורחי יציע הכבוד חולקו חבילות שי עם מרצ'נדייז של המועדון, וכן שתי חוברות, אחת בעברית ואחת באנגלית, המספרות על הקבוצה ומציעות להצטרף כנותני חסות למועדון.

אלא שבנתניה כנראה הניחו שהאורחים האירופאים לא יטרחו יותר מדי על מנת לאמת את העובדות. בחוברת, שפירטה גם את שחקניה הבולטים של נתניה, כולל תמונות וסיפור הקריירה שלהם, הסתפקו בסגל של עונת 2006-2007. מי שקרא את החוברת בטוח כי גם כיום מככבים בנתניה תמיר כהן, אבי סטרול ואורי אוזן. "סטרול נחשב למעוז ההגנה", סיפרו שם. על אורי אוזן סופר כי שימש כקפטן הקבוצה לפני שעזב לחיפה, אך "בקיץ 2006 חזר הביתה למכבי נתניה ותפס את חולצת ההרכב הראשון". אם האורחים מגרמניה תהו מי זה בני לם, החוברת ידעה לפרט כי "בני לם יהיה לנצח האבא של בעיטת הפאלש (Benny Lam is forever known as the father of the flash kick במקור, ד.ב)". העובדה כי ביטוי כזה לא קיים באנגלית בהקשר של כדורגל, אלא רק של אומנויות לחימה, לא בלבלה את פרנסי נתניה.

בנתניה גם לא שכחו להגיע לעיקר, והציעו מספר חבילות פרסום אפשריות, שמקנות גם הטבות יוצאות דופן. מי שיחליט ללכת על החבילות היקרות ביותר כספונסר המרכזי על חזית החולצה, או המשני על גב החולצה או המכנסיים, יהנה גם מפרסום במערכת הכריזה של האיצטדיון, שני סופי שבוע באילת, ושתי ארוחות ערב עם הקבוצה.

בתוך כך, הזר הנבחן עמנואל קנוטי, לו התגלו הפרעות חמורות בלבו, עבר את הבדיקות הרפואיות והורשה להתאמן עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully