וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעוזה אבובקרי שוחרר מקרית שמונה

יצחק סולומון

14.12.2008 / 16:48

הגנאי לא הטביע חותם ויעזוב עוד לפני שיגיע המאמן החדש אלי כהן. מכבי אחי נצרת מתעניינת. הקשר: "אני פניתי כי הרגשתי שאני לא תורם"

בעירוני קריית שמונה מתחילים לעשות סדר במצבת הזרים עוד לפני הגעת המאמן החדש אלי כהן. היום (ראשון) שוחרר מהקבוצה הקשר הגנאי יעוזה אבובקרי, שלא הצליח להטביע חותם במועדון. אבובקרי הוא הזר השני שקריית שמונה משחררת, לאחר אגודה קאובינה שהועזב בשבוע שעבר, רגע לפני המהפכה שמתכננים יושב הראש, איזי שירצקי, והמאמן החדש אלי כהן.

אבובקרי יטוס לחופשת מולדת בת שבועיים בארצו, וישוב ארצה לקראת פתיחת חלון ההעברות בינואר. סוכנו ינסה לשדך אותו לקבוצה אחרת. מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית היא אחת האופציות. "הסוכן שלי מטפל בזה, יש לי כמה אופציות", אמר אבובקרי.

"אני זה שפניתי כי אני מרגיש שאני לא תורם. בסך הכול נפלתי על מועדון טוב, האנשים היו טובים והתנאים מצוינים", אמר היום אבובקרי, "נקלעתי לחוסר מזל. סבלתי מפציעה שמנעה ממני להפגין את מה שאני מסוגל. אני מצטער שלא יכולתי לתרום יותר לקריית שמונה. יש לי כאן הרבה חברים, ונהניתי מכל רגע שהייתי במועדון".

מיום שני יחל באופן רשמי עידן אלי כהן בקריית שמונה, כאשר המאמן החדש יעביר את אימון הבכורה שלו בקבוצה הצפונית. כהן עוקב בימים האחרונים אחרי מספר זרים, ובימים הקרובים הם צפויים להגיע לארץ למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully