וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאם בראדפורד זכה בהייזמן

תומר ספירשטיין ורן לטוביץ'

14.12.2008 / 14:49

באחת מההצבעות הצמודות בהיסטוריה זכה הקוורטרבק של אוקלהומה בתואר השחקן הטוב במדינה, כשהקדים את מק'קוי וטיבו

לפנות בוקר, באחת מהצבעות ההייזמן הצמודות בהיסטוריה, זכה סם בראדפורד – הק"ב של אוקלהומה – בתואר השחקן הטוב ביותר במדינה. בראדפורד הקדים את קולט מק'קוי (טקסס) וטים טיבו (פלורידה) – גם הם ק"בים. בראדפורד וטיבו גם ייפגשו במשחק האחרון של העונה, שייקבע את זהות האלופה, ב-8 בינואר במיאמי.

בראדפורד הוביל את אמריקה עם 48 מסירות לטאצ'דאון לעומת 6 חטיפות בלבד, וקיבל 1,726 נקודות – והקדים בכך את מק'קוי, שהשיג 1,604 ואת טיבו (זוכה השנה שעברה) שקיבל 1,575. טיבו קיבל הכי הרבה הצבעות למקום הראשון, אך גם הכי הרבה הצבעות למקום השלישי – מה שהכריע את הכף לטובת הסונר. טיבו אף היה על סף הצטרפות למועדון האקסקלוסיבי ביותר של ההייזמן – מועדון הזוכים שזכו פעמיים, שבו חבר רק ארצ'י גריפין (אוהיו סטייט), שזכה בשנים 1974 ו-1975.

בראדפורד, השחקן החמישי בהיסטוריה של אוקלהומה שזוכה בפרס, סיים את העונה עם רייטינג של 186.29, מספר אחד במדינה, צבר 4,464 יארדים באוויר, והוביל את התקפת אוקלהומה לשיא של כל הזמנים במכללות מבחינת צבירת נקודות (702), והוא הסופמור השני בהיסטוריה שזוכה בתואר. כמה מפתיע – הסופמור הקודם שזכה בתואר הוא טיבו.

הפעם היחידה שבה הפער בין שלושת המקומות הראשונים היה קטן מזה, היה בשנת 2001, אז זכה אריק קראוץ' (נברסקה) ועבר את המקום השני ב-62 נקודות (רקס גרוסמן, פלורידה) ואת המקום השלישי ב-142 (קן דורסי, מיאמי). שיא נוסף שינסה בראדפורד לשבור הוא בצורת הזוכים בפרס, כאשר מאז זכייתו של מאט ליינארט ב-2004, לא זכה זוכה ההייזמן באליפות המכללות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully