וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצר ומחפוד רוצים את צ'קול, ייפגשו עם אלעד

14.12.2008 / 14:23

הבעלים יפנה לאשדוד לאחר הפגישה. המגן יירכש אם יידרש מחיר סביר. גורם בקבוצה: "אבוחצירה פחות יעיל ללא נימבה". אכזבה ממשחק ההגנה

בהפועל פתח תקוה מתכוונים לפנות למ.ס אשדוד ולמגן רחמים צ'קול רק בשבוע הבא, זאת לאחר פגישה משולשת שתיערך בין זאב זלצר ואלי מחפוד והבעלים רונן אלעד. האחרון יבקש במהלך הפגישה חוות דעת על מגן אשדוד ולאחריה יברר את מחיר כרטיסו. צ'קול, שנמצא עד לאחרונה בסכסוך עם קבוצתו, שותף אמש בתבוסה על הפועל פתח תקוה וכרגע לא ברור מה יהיה המחיר שאשדוד תדרוש תמורתו. "אם אשדוד תציע מחיר ריאלי התואם את מחירי השוק ואת המסגרת התקציבית של המועדון תהיה התקדמות במשא ומתן", הבהירו במועדון. גם המנכ"ל אפי צפריר צפוי להשתתף בפגישה.

השלושה ידונו בנושא החיזוק בחלון ההעברות, אך בשלב זה לא מתכוונים לשחרר אף אחד מהשחקנים הבכירים או הזרים. זלצר ומחפוד מצפים שהקשר קוני דג'קרידג'ה והחלוץ פטי נימבה ישובו בטווח הקצר, לאחר פגרת החורף. "כולם רואים במחזורים האחרונים שאבוחצירה פחות יעיל ללא נימבה", הסביר גורם בקבוצה את החשיבות של החלוץ בהרכב.

החלוץ חן עזריאל משתקם ואתמול הוא שיחק 11 דקות. לאחר הפגרה הוא צפוי לקבל הזדמנות להוכיח שמקומו בהרכב. לאחר התבוסה אתמול הצוות המקצועי בחר שלא לדבר עם השחקנים. מחר ייערכו שני אימונים ובמהלכם שיחה בנוגע לתבוסה. האכזבה של הצוות המקצועי היא בעיקר ממשחק ההגנה. אשדוד הבקיעה ארבעה שערים מתוך שש בעיטות למסגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully