וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טופוזאקוב יועמד לדין

14.12.2008 / 11:57

הבלם שהורחק בתיקו מול קרית שמונה התנצל בפני חבריו באימון הבוקר. ההתאחדות תערוך כנס קוונים בעקבות טעויות השיפוט האחרונות

בלם הפועל תל אביב אלין טופוזאקוב יועמד לדין באשמת העלבת שופט, מאחר ועל פי דו"ח השיפוט של מאיר לוי מהמשחק מול עירוני קרית שמונה אתמול (שבת) קרא הבולגרי לקוון דביר שמעון "זבל". התקרית התרחשה אחרי ששמעון אותת ללוי על תפיסה של שחקן קרית שמונה ברחבה בדקה ה-89, שהובילה לפנדל של האורחים שקבע 1:1 בסיום. גם אוהדי הפועל תל אביב זעמו על לוי בסיום וזרקו עליו חפצים בדרכו לחדר ההלבשה. בקבוצה מתכוונים כעת לדרוש מההתאחדות לפתח בחקירה כנגד שמעון, וטוענים לקיפוח מתמשך.

טופוזאקוב התנצל היום בפני שחקני הפועל תל אביב באימון הבוקר של הקבוצה. הבלם ביקש לפני האימון מהמאמן אלי גוטמן לשוחח עם השמקחקים ואמר: "כל מה שעשיתי נבע מרגש של תסכול, אני מבקש מכם לא לנהוג כך בעתיד. לא כך צריך להתנהג".

טופוזאקוב גם שוחח עם גוטמן ואמר לו: "כל מה שאמרתי לקוון היה בולשיט, וזאת המילה היחידה. לא הוספתי שום דבר אחר". גוטמן קיבל את ההתנצלות של השחקן, ואמר שהוא מבין שהדברים נאמרו ברגע של כעס. המאמן גם שוחח עם שחקנים ואמר להם: "שלטנו אתמול בקצב המשחק, אבל אתם חייבים ללמוד איך לגמור משחק כזה בניצחון של 0:1". השחקנים כינו את הטעות של הקוון "שגיאה קריטית שעשויה לפגוע בנו בעתיד".

בעקבות טעויות השיפוט במחזור האחרון במשחקים בין מכבי נתניה לבני סכנין והפועל תל אביב לקרית שמונה, הודיע יו"ר הועדה המקצועית של איגוד השופטים, עמית קליין, כי בשבוע הבא ייערך כנס של קוונים בליגת העל, בו יושם דגש על טעויות השיפוט האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully