וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרומני הנבחן בסכנין נחשד בעבר בהטיית משחקים

יצחק סולומון

14.12.2008 / 9:28

הקשר דן מריוס מיטו, שעשוי להצטרף לקבוצה של אייל לחמן, הושעה בחשד למעורבות בשערוריית הימורים כששיחק באנדרלכט הבלגית

נגד הנבחן החדש של בני סכנין, דן מריוס מיטו, הועלו לפני כשלוש שנים חשדות, לפיהן היה מעורב בהטיית משחק בליגה הבלגית, ופעל בשרות רשת מהמרים בלתי חוקיים. על פי ההערכות, המאפיה בבלגיה הייתה מעורבת בפרשה. מיטו, ששיחק אז באנדרלכט, הושעה מיידית מהקבוצה ושוחרר ממנה בתום מספר חודשים, למרות שהיה לו חוזה לשלוש שנים באנדרלכט.

על פי החשד, ניסה הקשר הרומני לשדל שחקנים מקבוצתו לשעבר, ליארסה, לא להתאמץ במשחק בין שתי הקבוצות. באנדרלכט החליטו מייד לשחררו, והוציאו הודעה לתקשורת בחודש פברואר 2006, בה נאמר: "נפגעו יחסי האמון בין המועדון לשחקן בעקבות הפרשה לכן הוחלט לסיים את ההתקשרות בין הצדדים". התקשורת הבלגית פרסמה את הסיפור בהרחבה.

דן מריוס מיטו, בן 32, התחיל את העונה הנוכחית בקבוצת סקודה קסנטיה, מקום שלישי בליגה היוונית. שכרו של מיטו ביוון מוערך בכ- 750 אלף יורו, סכומים שסכנין אפילו לא יכולה לחלום עליהם. לפני כן שיחק שלוש עונות במטרולוג דוניץ האוקראינית, לשם עבר תמורת 1.8 מיליון יורו.

בבלגיה הוא שיחק שלוש עונות במדי ליארסה, אנדרלכט, ומולנבק. הוא שיחק בבלגיה 116 משחקים בהם כבש 20 שערים. את הקריירה שלו הוא התחיל בסטיאווה בוקרשט, וברומניה הוא שיחק גם בקונסטנצה ובקראיובה. בסך הכול שיחק ברומניה 129 משחקים בהם כבש 12 שערים.

יושב ראש בני סכנין, חסאן אבו סאלח, התקשר לכדורגלן הרומני ששיחק בשורות סכנין בעונה שעברה, בוגדאן אפוסטו, ששוחרר על ידי המאמן פרדי דוד, למרות שהצטיין אצל אלישע לוי. אבו סאלח ביקש לשמוע מאפוסטו את חוות דעתו על השחקן הרומני הנבחן. "סיפרתי לו את מה שאני יודע על השחקן", אמר אפוסטו. על יכולתו המקצועית של מיטו, אמר אפוסטו: "הוא עשה קריירה יפה באירופה, אבל כמי שמכיר את סכנין ויודע מה הם צריכים, אני מרגיש שיש ברומניה שחקנים לא פחות טובים ממיטו, ובעיקר זולים יותר, שמוכנים לבוא לשחק בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully