וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישר ייעדר מספר שבועות

14.12.2008 / 10:37

סנטר מכבי ת"א, שנפצע במשחק מול אבלינו, עבר צילום בידו הפגועה והתברר כי הוא סובל משבר באצבעו וייאלץ להחמיץ את השבועות הקרובים

כבר נראה היה שמכבי תל אביב חוזרת למסלול הניצחונות ויוצאת לדרך חדשה, אולם היום (ראשון) קיבלה סגנית אלופת אירופה חדשות מאכזבות, כאשר נודע כי דיאור פישר ייעדר מספר שבועות.

פישר, שנפצע במשחק היורוליג באבלינו ביום חמישי האחרון, עבר הבוקר בדיקה רפואית, ובצילום שנערך לסנטר המצטיין נמצא שבר בקצה האצבע ביד ימין. מהקבוצה נמסר שהשחקן יטופל בקיבועים מיוחדים, כשזמן ההחלמה המשוער הוא בין ארבעה לחמישה שבועות.

מצד שני, בסוף השבוע הקרוב תצא היורוליג לפגרת חג המולד, שתסתיים בתחילת ינואר, כך שפישר עשוי להחמיץ רק את המשחק הקרוב מול לה מאן. "עד שאנחנו עולים על דרך חדשה, קורה דבר כזה. פשוט חוסר מזל", אמרו בקבוצה. כעת השאלה היא מה יעלה בגורלו של אסטבן באטיסטה, שלמעשה עמד על סף עזיבה. במכבי עשויים בכל זאת להחזיק את באטיסטה במועדון מספר שבועות נוספים, ובכל מקרה נכון להיום טרם מצאו קבוצה שתסכים לקחת על עצמה את יתרת חוזהו הכבד, שמוערך בכ-850,000 דולר נטו בעונה.

פישר מוליך את טבלת המצטיינים ביורוליג העונה על פי נקודות מדד עם 21.14 בממוצע, ומעמיד ממוצעים של 15 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק. 17 הנקודות ו-10 הריבאונדים שצבר מול אבלינו סייעו לו לצבור 28 נקודות מדד, שהיו שוות מקום חמישי בטבלת מצטייני מחזור 7 ביורוליג, ביחד עם מייק באטיסט מפנאתינייקוס.

הערב (19:30, ערוץ 5) תתארח מכבי אצל בני השרון. מלבד פישר, גם טל בורשטיין, שסובל מכאבי גב, עשוי להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully