וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "יש לנו הזדמנות לחזור למאבקי הצמרת"

דור בלך

13.12.2008 / 21:05

מאמן בית"ר ירושלים אופטימי לקראת העתיד אחרי ה-0:3 על הכח. תמוז נפצע בברך, בקבוצה חוששים מהשבתה ארוכה. דהאן רחוק מלהרים ידיים

שישה משחקי בית קיימה בית"ר ירושלים העונה עד הערב (שבת). אף אחד מהם היא לא הצליחה לנצח, והקהל של הדאבליסטית כבר לא ידע מתי הוא יראה העונה ניצחון בטדי. אלא שהפעם הגיע לאצטדיון הכח עמידר רמת גן החלשה של דודו דהאן. בית"ר התגברה בקלות על המשוכה והביסה אותה 0:3. בית"ר הציגה כדורגל טוב לפרקים ובשבוע הבא מחכה לה משחק חשוב ביותר מול מכבי חיפה בקרית אליעזר, כאשר ניצחון יוכל להחזיר אותה אל שיפולי הצמרת.

חלוצה של בית"ר טוטו תמוז נפצע במהלך המשחק בברכו והוא דידה החוצה מהמגרש. ברכו של החלוץ התנפחה למימדים חריגים ובקבוצה חוששים שהפציעה תשבית אותו לזמן רב. ביום ראשון ייבדק תמוז אז תתברר חומרת פציעתו. אבירם ברוכיאן וכריסטיאן אלברז סובלים ממתיחה במפשעה.

"זה כבר היה כמו סיוט", אמר בסיום מאמן בית"ר ראובן עטר. "כל כך הרבה משחקי בית ללא ניצחון. אני מקווה שמזה בית"ר תצא לדרך חדשה והרבה יותר טובה מזו שהיינו בה עד עכשיו. במחזור הבא מול חיפה זה משחק מאוד חשוב מבחינתו. היום עברנו את השלב של משחק בית, מול חיפה זו ההזדמנות שלנו לחזור למאבקי הצמרת לפני הפגרה, ונתכונן לכך.

"אנחנו לא יוצאים בחגיגות, למרות שזה ניצחון בית ראשון", הוסיף עטר. "אין מה לחגוג אחרי ששלושה משחקים כבשנו שער אחד בלבד. אנחנו חיביים בריבית דריבית על היכולת שלנו במשחקים האחרונים. ההבדל היום הוא שבשתי ההזדמנויות הראשונות הצלחנו לכבוש. למרות הכל, אם ננצח בחיפה נחזור למאבק האליפות".

שמעון גרשון: "מגיע לנו מזל טוב על הניצחון. גם הוא לא בא בקלות, הכח הסתגרה ועשתה לנו חיים קשים, אבל לשמחתי השערים הגיעו ואפילו שערים יפים. עכשיו אנחנו צריכים לחכות ליום שני ולקוות שהתוצאה של מכבי חיפה תהיה לטובתנו. במשחק כל השבוע הזה נתכונן ונעשה הכל על מנת לנצח את חיפה".

דהאן: "אנחנו רחוקים מלהתייאש"

בהכח עמידר רמת גן שוב היה מאוכזבים, כמובן, מהעובדה שהקבוצה הציגה משחק לא רע באופן יחסי, אבל לא הובכה שוב ושוב בחלק האחורי, לא כבשה והובסה 3:0.

"מה שקרה לנו היום זה מה שקורה לנו במרבית המשחקים העונה", אמר בסיום המשחק מאמן הכח עמידר רמת גן דודו דהאן, שכזכור, הורחק משלושה משחקים ולא ישב על הספסל אלא ביציע. "אנחנו טובים, מגיעים למצבים, אבל יש לנו בעייה בסיומת. מצד שני אנחנו גם סופגים שערים שלא צריך לספוג.

"זה לא טוב, אבל אנחנו רחוקים מלהתייאש. ראיתנו קבוצה צעירה, מתלהבת, נלהבת, נמרצת, אבל גם ירוקה מאוד וחסרת ניסיון וזה בעוכרינו", הוסיף דהאן. "נרצה להשתדרג בינואר בשחקן כזה או אחר במגבלת היכולות שלנו, אבל ננסה לעשות את מירב השינויים בתוך עצמנו, ואין לי ספק שהתוצאות לא יאחרו להגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully