וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צגאי: "כל עוד מתיאוס בקבוצה, לא אחזור למכבי נתניה"

יצחק סולומון

13.12.2008 / 12:00

יחיאל צגאי, ששערו במדי סכנין מנע ניצחון מקבוצתו לשעבר, עדיין אוהב את נתניה, אך מתעקש: "הגיע לנו הפנדל, אנחנו שמחים שעקצנו"

"אני לא מרגיש שנקמתי במכבי נתניה או בלותר מתיאוס", אומר כדורגלן בני סכנין, יחאל צגאי, שאתמול (שישי) כבש את שער השוויון לזכות קבוצתו בפנדל, אחרי עבירה שבוצעה עליו. צגאי מסביר: "באתי לעוד משחק ליגה. לא רציתי להוכיח כלום לאף אחד בנתניה, כי אני אוהב את הקבוצה ואת ההנהלה, אני משאיר לעצמי אופציה לחזור לשם בעתיד, אבל כל עוד מתיאוס יהיה שם אני לא חוזר למכבי נתניה".

צגאי מאוכזב מהמאמן הגרמני של מכבי נתניה, אבל לא מנצל את הבמה לסגור איתו חשבון. "הוא בא ואמר לי בפנים שהוא לא רוצה אותי. חד וחלק, ואין לי מושג למה. הוא המאמן וזו זכותו. נכון שהוא גרם לי לנסוע כל יום שלו שלוש שעות הלוך וחזור מנתניה לסכנין, אבל זה המקצוע וזו ההחלטה של המאמן, ומה שנותר לי זה רק לכבד אותה".

לאחר המשחק טען שליו מנשה כי צגאי הודה בפניו כי עשה הצגה בהכשלה, וכי הפנדל לא היה מוצדק. צגאי מכחיש את הדברים ואומר: "עם כל הכבוד לשליו מנשה, הוא יכול להמשיך לדבר עוד חודש. מעולם לא אמרתי דבר כזה. להיפך, אחרי שראיתי את המשחק בטלוויזיה, זה חיזק אותי שהפנדל היה מוצדק ב- 100 אחוזים".

על המשחק עצמו אומר צגאי: "תיקו זו תוצאה טוב עבורנו. באנו במטרה לקחת נקודה, רצינו לעקוץ ולקחת את כל השלוש. לי אישית הייתה הזדמנות בדקה ה-92, אבל מצד שני גם לאיתי שכטר הייתה הזדמנות גדולה בסיום, כך שאנחנו בהחלט מרוצים מהנקודה שלקחנו".

על הבדלים בין תקופת אייל לחמן לתקופת פרדי דוד, אומר צגאי: "לחמן הביא את התכונות שלו, מה שחשוב זה שאיתו אנחנו לוקחים נקודות, מה שלא קרה אצל פרדי, שאני מאוד אוהב ומכבד. למרות שהייתי איתו תקופה קצרה, התחברתי אליו ולמדתי ממנו המון. אני מאמין שהדרך של לחמן תרחיק אותנו מהתחתית, כי זה לא המקום הטבעי של בני סכנין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully