וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאילו אין מחר

13.12.2008 / 12:27

דאלאס (מול הג'איינטס), אטלנטה (נגד טמפה ביי) וכל קבוצות ה-AFC מזרח חייבות לנצח, אחרת כבר לא תהיה להן הזדמנות לתקן

אחד הדברים המעצבנים בעונת הפוטבול הוא שהיא רק החלה והופ - הנה היא נגמרת. לפני שהספקנו להגיד "טי.ג'יי חושמנזאדה", אנחנו מגיעים למחזור השלישי לפני הסיום. מה שיותר מעצבן הוא שכשלא מרוכזים, שוכחים בפעם השניה ברציפות להמר על משחק ליל חמישי ומפסידים באנקר (למרות ששיקגו ניצחה בקושי).

אז המדור שוב פספס ניחוש מוצלח, וסגר את אחד המחזורים העלובים השנה בשבוע שעבר - 7 מ-15 בלבד ו-122 מ-206 בסך הכל (58.2 אחוז שנתי). חבל, אבל זה מה יש, ועכשיו בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

METV:

20:00: ניו יורק ג'טס - בפאלו

23:15: בולטימור - פיטסבורג

FOX:

20:00: טמפה ביי - אטלנטה

ESPN:

3:15, בין ראשון לשני: דאלאס - ניו יורק ג'איינטס

3:30, בין שני לשלישי: פילדלפיה - קליבלנד

שידורי פוטבול מרוכזים ניתן לראות בכל יום ראשון בפאב "הברון", מוהליבר 4 ראשון לציון. במקום מסך פלזמה ומקרן המשדר שני משחקים במקביל, יחד עם מבצע "בירה ללא תחתית" עד סוף המשחק השני. למידע ובירורים - רן לטוביץ' (אחד החצאים של שיכוריהו ומסטוליהו) - 054-4953453.

לצאת מהג'ט לג (שעה ראשית: 20:00)

ניו יורק ג'טס (5:8) - בפאלו (7:6)

אחרי הניצחון בטנסי לפני שלושה שבועות, הג'טס היו בדרכם לדרוס כל דבר שזז. אלא שאז הגיעו ההפסד לדנבר ועוד מפלה בסן פרנסיסקו, משחק שבו חזר אריק מנג'יני למחלה המוכרת שלו - לא לרוץ עם הכדור. שני ההפסדים הללו מדליקים נורה אדומה במדולנדס, כשהסילונים חייבים לנצח את הבילס חסרי העניין כדי לא לסבך את התמונה עוד יותר. בפאלו הבקיעה שער שדה בודד בכל אחד משני משחקיה האחרונים, ולאחר שפתחה במאזן 1:5 חזרה להיות הקבוצה המוכה והמיוסרת של הליגה. ג'יי פי לוסמן יפתח בעמדת הקוורטרבק במקום טרנט אדוארדס הפצוע.

התחזית: אם את זה הג'טס לא מנצחים... ניצחון לניו יורק


אטלנטה (5:8) - טמפה ביי (4:9)

המרוויחה הגדולה מהמשחק הזה תהיה בכל מקרה קרוליינה, שבכלל תלקק את האצבעות עם ניצחון של הפאלקונס. קבוצות ה-NFC דרום הן 0:10 בבית העונה במאבקים פנימיים, וזו בשורה לא טובה לג'ף גארסיה והחבר'ה מטמפה ביי, שקרסו בשבוע שעבר בשארלוט. גארסיה, וזה מעניין, עומד על שישה ניצחונות רצופים מול הפאלקונס, אבל לא בטוח שישחק בגלל פציעה ברגל. הבעיה היא שגם בריאן גריסי בסימן שאלה בשל פציעת מרפק, אם כי סביר שאחד מהם יעלה לג'ורג'יה דום. ג'ון אייברהם בסימן שאלה באטלנטה.

התחזית: המאזן המושלם בבית ייקטע. ניצחון לטמפה ביי


סינסינטי (11:1:1) - וושינגטון (6:7)

שבוע די מוטרף עבר על הרדסקינס, אחרי התאקל המילולי החריף של קלינטון פורטיס במאמן ג'ים זורן. על פניו, השניים בסדר והכל חזר לשגרה, אבל צפו לפרק המשך ברגע שעונת 2008 תסתיים. כרגע נראה שהיא תסתיים עבור הרדסקינס כבר בסוף דצמבר, אבל אסור לשכוח שלוושינגטון יש בשנים האחרונות מסורת של סיום חזק. בכל מקרה, הפסד בסינסינטי יסיים סופית את העונה של אדומי העור.

התחזית: סיום העונה יחכה עוד שבוע לפחות. ניצחון לרדסקינס


יוסטון (7:6) - טנסי (1:12)

הטייטאנס זכו ב-AFC דרום ובשבוע חופש בשבוע שעבר, וניצחון שלהם עם הפסד של פיטסבורג בבולטימור יקנה להם את הביתיות עד לסופרבול. המשחק הזה יהיה בעיקר קרב בין שני הרוקיז המלהיבים ביותר העונה - הרצים האחוריים כריס ג'ונסון מטנסי וסטיב סלייטון מיוסטון. לטייטאנס שבעה ניצחונות רצופים על הטקסאנס ומאזן כללי 2:12 מולם.

התחזית: ניצחון לטנסי

סינגלטרי יקלקל גם למיאמי?

מיאמי (5:8) - סן פרנסיסקו (8:5)

אוי, לו רק היו הניינרס מצליחים לנצח בפיניקס לפני שלושה שבועות. סן פרנסיסקו הרגה לבפאלו את הפלייאוף ואחר כך סיבכה גם את הג'טס. עכשיו מגיעה החבורה של מייק סינגלטרי, שנראית ממש טוב בשבועות האחרונים, ל"מיאמי סטדיום" (ותודה לבארי, קראנו ולשם שינוי הפנמנו), כדי לנסות ולהרוס גם לטוני ספראנו את החגיגות. הדולפינס אחרי ניצחון גדול מאוד בטורונטו על בפאלו, ויודעים שהפסד ירחיק אותם מאוד מינואר.

התחזית: ניצחון למיאמי


אינדיאנפוליס (4:9) - דטרויט (13:0)

הקולטס (לא לשכוח - המועמדים שלנו לזכות בסופרבול) ניצחו שישה משחקים רצופים, ואם המשחק בשבוע שעבר מול סינסינטי היה סוכריה, הרי שהמפגש עם הליונס הגמורים הוא חנות ממתקים שלמה. ג'וזף אדאי לא ישחק כנראה ודומיניק רודס יפתח כרץ אחורי במקומו, כשבנוסף לכל הצרות סובלת דטרויט מפציעות של הקוורטרבק דאנטה קולפפר והתופס קלווין ג'ונסון. האחרון יפתח, כנראה, קולפפר יוחלף על ידי דן אורלובסקי. בכל מקרה, את עונת 0 הניצחונות שלה תנסה דטרויט למחוק מול ניו אורלינס בשבוע הבא, כי במשחק הזה היא לא תנצח.

התחזית: אינדיאנפוליס


יסלחו לנו אוהדי הקבוצות הבאות, אבל המשחקים בין סט. לואיס (11:2) לסיאטל (11:2), בין ג'קסונוויל (9:4) לגרין ביי (8:5) ובין קנזס סיטי (11:2) לסן דייגו (8:5) לא שווים יותר מאזכור. אנחנו רק נשים את כספנו הוירטואלי על סיאטל, גרין ביי וקנזס סיטי, ונוסיף שרועי פרידמן, המשה קשטן של וואלה! פוטבול, מציין כי הפסד של הצ'ארג'רס יבטיח לדנבר את אליפות ה-AFC דרום.

אש בשארלוט (שעה ראשית: 23:05-23:15)

קרוליינה (3:10) - דנבר (5:8)

שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה בעמדה נוחה ביותר. הברונקוס צריכים ניצחון או הפסד של סן דייגו כדי לזכות בראשות הבית, הפנתרים רוצים רק לנצח כדי להבטיח מקום בפלייאוף (כשניצחון של אטלנטה על טמפה ביי יבטיח להם כמעט סופית גם את ראשות ה-NFC דרום). הצמד ג'ונתן סטיוארט וד'אנג'לו וויליאמס שוב היכה שוק על ירך, הפעם את הבאקנירס, ויחד עם האיום האווירי המתמיד של סטיב סמית', קרוליינה הפכה בשבועות האחרונים למועמדת רצינית להגיע לסופרבול. דנבר לא משחקת טוב בבית, אבל חשוב לזכור שניצחה שני משחקי חוץ לא קלים, באטלנטה ואת ניו יורק ג'טס. יהיה הכל, חוץ ממשעמם.

התחזית: עד שלא יוכח אחרת, קרוליינה היא הטים טו ביט. ניצחון לפנת'רס


אריזונה (5:8) - מינסוטה (5:8)

הוייקינגס פתחו את העונה במאזן 3:1, אבל ניצחון במדבר יקרב אותם לפלייאוף. אחרי הניצחון של שיקגו על ניו אורלינס, הפך המפגש הזה לאולטרה-חשוב עבור מינסוטה, ובראד צ'ילדרס יזרוק למערכה את טרוואריס ג'קסון, שיפתח במקום גאס פררוט הפצוע. אריזונה הבטיחה את ראשות ה-NFC מערב בשבוע שעבר, ועד כמה שזה נשמע מוזר, עדיין נאבקת על שבוע חופש בפלייאוף.

התחזית: ניצחון לקרדינלס


בולטימור (4:9) - פיטסבורג (3:10)

שלוש קבוצות ב-AFC מזרח ילטשו עיניים למשחק הזה וייחלו לניצחון של פיטסבורג, כי ניצחון של הרייבנס יסבך עבורן את התמונה. רועי פרידמן מציין, כי עבור הסטילרס זה משחק של ג'ק-פוט - ניצחון יסדר להם גם פלייאוף, גם אליפות בית וגם שבוע מנוחה. העניין הוא שהרייבנס משכנעים ביותר בבית, ולבן רות'לסברגר צפויה עבודה קשה מאוד מול אד ריד, שנותן עונה עצומה בעמדת הסייפטי (לא במספרים כמו בדומיננטיות שלו מול קוורטרבקים יריבים).

התחזית: מפתה ללכת על פיטסבורג, אבל בולטימור תשמור על הבית. ניצחון לרייבנס


אוקלנד (10:3) - ניו אינגלנד (5:8)

במהלך השבוע הלך אביו של מאט קאסל לעולמו. הקוורטרבק של הפטריוטס חזר להתאמן עם הקבוצה, אבל נכון ליום שישי לא היה ברור אם ישחק (ההימור שלנו: ישחק). ניו אינגלנד סובלת מכמות אדירה של פציעות, כשגם הליינבקר טדי ברוסקי סיים את העונה. למזלו של ביל בליצ'יק, הקבוצה שלו יצאה בשן ועין עם ניצחון מסיאטל. מול אוקלנד היא אמורה לצאת עם עוד אחד, אבל אסור לשכוח שהריידרס עושים ליריבות חיים קשים בבית לאחרונה.

התחזית: ניצחון לניו אינגלנד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

מבחן כוח

דאלאס (5:8) - ניו יורק ג'איינטס (2:11) - 3:15, בין ראשון לשני

לא ברור עד עכשיו איך הצליחו הקאובויס להפסיד את המשחק בפיטסבורג בשבוע שעבר. ואולי זה כן ברור כשוייד פיליפס וטוני רומו מנהלים את הקבוצה, וכשלג'רי ג'ונס שוב קופץ הפיוז. בכל מקרה, הבוקרים יקבלו הזדמנות ביתית להכניס את ניו לפאניקה. הג'איינטס אמנם הבטיחו את ראשות ה-NFC מזרח בשבוע שעבר, אבל ההשעיה של פלקסיקו בורס ערערה את הקבוצה, כשבנוסף לכל הצרות גם מחליפו, דומיניק היקסון, פצוע בקרסול ובסימן שאלה והרץ ברנדון ג'ייקובס לא ישחק בשל פציעה בברך. מריון בארבר בסימן שאלה גדול בדאלאס, ואם לא ישחק יעלה במקומו טשארד צ'ויס, הרוקי שהרשים מאוד בפיטסבורג.

התחזית: ניצחון לדאלאס


פילדלפיה (1:5:7) - קליבלנד (9:4) - 3:30, בין שני לשלישי

לפעמים, מסתבר, אנדי ריד יודע מה הוא עושה. הספסול של דונובן מקנאב בבולטימור עשה רק טוב לאיגלס, שניצחו עם מספר 5 פעמיים, השניה שבהן במדולנדס על הג'איינטס בהצגה גדולה של בריאן ווסטברוק. לפילדלפיה לא אמורות להיות בעיות מיוחדות מול הבראונס, עם קן דורסי בעמדת הקוורטרבק.

התחזית: ניצחון לאיגלס

פלייאוף: תמונת מצב

ומה קורה בתמונת הפלייאוף? יש עדיין יותר מדי קבוצות בעסק, אז אנחנו נדבר על העיקריות שבהן ובכלליות, כשהחל מהשבוע הבא נתעסק בניתוחים פרקטיים יותר. נפתח ב-AFC.

במזרח, קרב משולש בין הג'טס, הפטריוטס והדולפינס, לכולן מאזן 5:8 ולאף אחת אין עדיין סיכוי מוגדל להיכנס לינואר. בצפון, פיטסבורג יכולה להבטיח את ראשות הבית ושבוע חופש עם ניצחון בבולטימור, הרייבנס יסתבכו אם יפסידו ויירדו למאזן 5:8. בדרום, טנסי הבטיחה שבוע חופש, אינדיאנפוליס, בהנחה שלא תסתבך מול דטרויט, תעשה צעד גדול לעבר הויילד קארד. במערב תזכה דנבר בראשות הבית ותהיה הקבוצה היחידה שעולה משם לפלייאוף. ונעבור ל-NFC.

במזרח, הג'איינטס הבטיחו את ראשות הבית, אבל עדיין לא את המקום מספר 1 שמעניק ביתיות עד לסופרבול. כל שאר הקבוצות עדיין מעורבות בתמונת העליה. בצפון, מינסוטה (5:8) ושיקגו (6:8) מנהלות קרב על ראשות הבית. בדרום, קרוליינה תעשה צעד ענק פנימה אם תנצח את דנבר. אם לא, הבית כולו יסתבך קשות, במיוחד במקרה של הפסד של טמפה ביי לאטלנטה. במערב הבטיחה אריזונה את אליפות הבית, האחרות לא יגיעו לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully