וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סי.סי., הבאנו לך חבר

13.12.2008 / 0:46

אחרי סבאת'יה סיכם גם איי ג'יי בארנט ביאנקיז, על חוזה של 82 מיליון דולר לחמש שנים. איבנייז לפילדלפיה, פיבי לא יגיע לקאבס

בריאן קשמן וניו יורק יאנקיז לא נרגעים. אחרי שהחתים את סי.סי. סבאת'יה על חוזה שיא, השלים הערב ה-GM של ניו יורק גם את עסקת איי ג'יי בארנט. המגיש שסיים את חוזהו בטורונטו יצטרף לרוטציה של הפסים, תמורת חוזה של 82 מיליון דולר לחמש שנים. זאת לאחר סיכום עקרוני בין הצדדים. קשמן ודרק ברונקר, סוכנו של בארנט, עדיין דנים בפרטים האחרונים של העסקה, אולם אם השחקן יעבור בהצלחה את הבדיקות הגופניות הוא יוכרז בקרוב כיאנקי. בכך השלימה ניו יורק שניים משלושת היעדים שהציבה לעצמה בהגשה בחורף הנוכחי - סבאת'יה ובארנט, כשרק דרק לואו חסר לפאזל.

ראול איבנייז חתם באלופה, פילדלפיה, מה שמקטין לכמעט אפס את הסיכויים שהפיליז יחזירו את פאט ברל. איבנייז בן ה-36 חתם על חוזה לשלוש שנים בשווי של 30 מיליון דולר. הוא עבר לא מעט תחנות בקריירה, האחרונה שבהן בסיאטל, שם היה חביבו של ה-GM הנוכחי של פילדלפיה ואז של המארינרס, פאט גיליק. העונה חבט ל-23 הומראנס עם 110 הכנסות רצים ב-29.3 אחוזי חבטה.

הסוגיה סביב ג'ייק פיבי נמשכת. כשנדמה היה שהמגיש בדרך לשיקגו קאבס, הפסיק ג'ים הנדרי, ה-GM של הקאבס, את השיחות, לאחר שהודיע לעמיתו קווין טאוורס כי לקבוצתו אין כרגע את מה לתת כדי לקבל את פיבי. "דיברתי עם קווין, ניסינו לראות אם זה יעבוד, ולמרות שהוא היה מאוד הוגן, היינו צריכים לעשות מה שטוב לארגון שלנו", אמר הנדרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully