וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-הכח: אולי סוף סוף ניצחון בית?

דור בלך

8.12.2008 / 19:52

אוהדי בית"ר ירושלים הבעירו צמיגים באימון הקבוצה וחסמו את יציאת השחקנים. תמוז ובן שושן תירגלו מצבים (שבת, 19:00, ספורט 1)

בית"ר ירושלים ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת משחק הליגה מחר (19:00, אצטדיון טדי) מול הכח עמידר רמת גן.
לאימון הקבוצה הגיעו כמה עשרות אוהדים, שהבעירו צמיגים במחאה על יכולתה של הקבוצה ודרשו ניצחון בית ראשון העונה. אגב אוהדים, בבית"ר חוששים משיא שלילי של כמות אוהדים במשחק מחר.

הצמיגים הבוערים הונחו בסיום האימון בשער היציאה ממתחם האימונים ושחקני הקבוצה לא יכלו לצאת במשך כ-20 דקות. לאחר שהם כבר יצאו, אמרו להם האוהדים שאם הם לא ינצחו מחר, אין להם למה להגיע יותר למתחם האימונים וללבוש את חולצת הקבוצה כי הם מבזים את הסמל. השחקנים הבטיחו להתאמץ להילחם והבהירו שהם רוצים לנצח לא פחות מהאוהדים.

כמו בשבוע שעבר, ראובן עטר לא תירגל הרכב פותח ורק באסיפה המסכמת מחר יגלו השחקנים מי מהם יפתח בהרכב. מי שכנראה בכל מקרה לא יעלה בהרכב הוא דרק בואטנג, שצפוי לעזוב בינואר וכנראה ימשיך לשבת מחר על הספסל.

לאחר שאתמול ערך צדוק מלכה אימון מיוחד לשחקני ההתקפה, היום ביקש מהם עטר להיות מרוכזים יותר מול השער ואמר להם שכמות הכיבושים הקטנה שלהם מביישת את הקבוצה. בסיום האימון נשארו טוטו תמוז ועמית בן שושן כדי לתרגל מצבים מול השער. משה אוחיון עדיין סובל מכאבים, אך יהיה כשיר. טוטו תמוז צפוי לשוב להרכב וההפתעה עשויה להגיע מכיוונו של ברק ורד הצעיר, שעשוי להיות מועדף על פני עמית בן שושן.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין (יואב זיו), אבירם ברוכיאן, דריו פרננדז, עידן טל, עמית בן שושן (עידן ורד), ברק יצחקי, טוטו תמוז.

הכח: ינסו להסתדר גם ללא דהאן

הכח עמידר רמת גן תגיע לטדי ללא דודו דהאן, שהורחק במהלך השבוע לשלושה משחקים עקב התנהגותו במשחקה של הכח מול בני יהודה בשבת. את מקומו על הקווים יתפוס אמיר בן שמחון, שיאלץ להסתדר גם ללא המגן ישראל ראש המוצהב.

דהאן, שערך לשחקניו השבוע שני אימונים כפולים, ביקש מהם להגיע ללא רגשות נחיתות למשחק. המנג'ר הזכיר להם כי בית"ר טרם ניצחה בטדי העונה, וביקש מהם לא להפוך להיות הראשונים שמפסידים שם השנה.

הרכב משוער: ניל אברבנל, חיים פונטרמולי, אביב חדד, איתן טיבי, בני חדד, דידי אונגר, קן ג'אמה, עידן ויצמן, גל לוי, ברק בדש, קרלוס סבליוס.

עדכון ראשון: 12/12/08 14:52
עדכון אחרון: 12/12/08 19:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully