וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "המשחק הזה לא אומר כלום לגבי העתיד"

12.12.2008 / 13:39

פיני גרשון ומכבי ת"א נחתו בארץ אחרי הניצחון על אבלינו. אליהו: "השיטה מתחילה לחלחל". פישר מוליך את היורוליג בנקודות מדד

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

מכבי תל אביב נחתה היום (שישי) בארץ אחרי הניצחון המשכנע באבלינו (72:86), שהרגיע מעט את האווירה אחרי ניצחון חוץ הראשון של הקבוצה העונה. גם פיני גרשון היה מרוצה ואמר עם הנחיתה: "היו ארבעה שחקנים טובים וכל השאר עזרו להם, כלומר מי שהיו על המגרש. אני חושב שמרכוס בראון, פישר, יניב גרין וליאור אליהו היו טובים. צפינו שיהיה משחק קשה, אני חושב שהיה לנו משחק טוב וזה לא קל לעשות את זה בחוץ. זה לא אומר שום דבר לגבי העתיד, אבל עשינו עוד צעד מסוים בשבועיים האחרונים קדימה".

ד'אור פישר מוליך את היורוליג בנקודות מדד

טל בורשטיין אף הוא היה שבע רצון מהתוצאה ומהיכולת המשופרת של חבריו, ואמר: "זה היה משחק חוץ הכי טוב שלנו העונה, היה מאוד קריטי. אני מאוד שמח שעשינו את הדברים הנכונים".

ליאור אליהו: "השיטה מתחילה לחלחל. אפשר לראות את זה בסקור של הקבוצה, אנחנו קולעים יותר ומשחקים יותר. זה המפתח לתוצאה הטובה, אנחנו מציגים הגנה טובה כמה שאפשר וזה משתלם".

17 נקודות ו-10 הריבאונדים שצבר אמש (חמישי) מול אבלינו, סייעו לד'אור פישר לצבור 28 נקודות מדד שהיו שוות מקום חמישי בטבלת מטייני מחזור 7 ביורוליג, ביחד עם מייק באטיסט מפנאתינייקוס. ראוול מרשל מציבונה זאגרב קלע 21 נקודות, קלע באחוזים טובים וסחט 8 עבירות בדרך להפוך לשחקן המחזור עם 34 נקודות מדד.

אבל בחזרה לפישר - פורוורד מכבי תל אביב מוליך עד טבלת המצטיינים ביורוליג העונה על פי נקודות מדד עם 21.14 בממוצע והוא לבד. ליאור אליהו, שבשבוע שעבר נבחר לשחקן המחזור, מדורג במקום החמישי עם 19.43. פישר קלע עד עכשיו 15 נקודות והוריד 7 ריבאונדים למשחק. אליהו קלע 14.3 נקודות והוריד 6.7 ריבאונדים.

ביחד עם שני שחקני מכבי תל אביב, משלימים את חמישיית המצטיינים קשישטוף לברינוביץ' מסיינה, לורן וודס מז'אלגיריס וסאני בצ'ירוביץ' מרומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully