וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - קרית שמונה: אבוטבול חוזר להרכב

קרן שמש ויצחק סולומון

12.12.2008 / 13:09

הקשר, שנעדר מהמפגש עם מכבי חיפה בגלל צהובים, צפוי לפתוח על חשבון ידין. בוזורגי יעמוד על קווי הצפוניים (שבת, 17:00, ספורט 2)

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שישי) אימון מסכם לקראת המפגש מול עירוני קרית שמונה (שבת, 17:00, בלומפילד). לפני האימון ערך המאמן אלי גוטמן אסיפה לשחקניו ולאחר שהעביר דגשים טקטיים, ערך שיחה לשחקנים.

גוטמן ביקש מהשחקנים להגיע בריכוז שיא למשחק הקרוב: "כשחקני כדורגל אתם חייבים לבוא למשחק שאתם מרוכזים, אתם צריכים לדעת איך להתרכז בעיקר, במשחק עצמו ולא בכל הדברים התפלים מסביב. אני רוצה שתגיעו מחר ממוקדים ומפוקסים, אל תתעסקו בדברים מסביב, הראש שלכם צריך להיות במשחק".

גוטמן צפוי לפתוח עם הרכב דומה לזה שפתח במשחק מול מכבי חיפה ולערוך שינוי אחד בלבד כששי אבוטבול, שלא שותף במשחק לאחר שצבר כרטיסים צהובים, יכנס להרכב על חשבונו של אביחי ידין. עמרי קנדה ימשיך לקבל את הקרדיט וצפוי לפתוח בעמדת המגן הימני, דגלאס דה סילבה ימשיך לפתוח בקישור האחורי. דמיטאר טלקיסקי המאכזב יחכה פעם נוספת להזדמנות מהספסל.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, דגלאס דה סילבה, ביבראס נאתכו, גילי ורמוט, מהראן לאלה, סמואל יבואה.

בוזורגי במשחק שני ואחרון כמאמן ראשי

בצל החתמתו של אלי כהן לתפקיד מאמן הקבוצה, תנסה עירוני קרית שמונה להתרכז במשחק החשוב מחר (שבת) מול הפועל תל אביב, במשחקו השני והאחרון של יצחק בוזורגי כמאמן ראשי, לפני חזרתו לעמדת עוזר המאמן.

שחקנים בקריית שמונה ידעו לספר כי בוזורגי נשמע מאוכזב מהחלטתו של הבוס, איזי שירצקי, לא לתת לו את המושכות, לאחר שבשבוע האחרון שיגר מספר איתותים, והצהיר כי הוא מרגיש שהוא מוכן ובשל לתפקיד. "הוא קיווה לקבל קידום, עכשיו הוא בטח מאוכזב", אומר שחקן בקבוצה. בוזורגי עצמו אמר מספר פעמים השבוע כי יקבל ויכבד כל החלטה של שירצקי. "הוא איש יקר שתרם המון לקרית שמונה", אמר.

בוזורגי ניסה לתרגל הרכב עם שלושה בלמים, אבל מהר מאוד הבין שבונקר בבלומפילד יכול לעלות לו ביוקר, וחזר להרכב הרגיל שלו. קרית שמונה תאלץ להסתדר ללא הקשר הפצוע, יעוזה אבובקרי, וללא החלוץ המורחק, עדן בן בסט. תומר סויסה והפרואני חייר ססספדס צפויים לשחק במקומם. יובל שבתאי, שמפגין חולשה במשחקים האחרונים צפוי לרדת לספסל.

באימון אתמול (חמישי) צפו השחקנים בביצועי הפועל תל אביב, והמאמן בוזורגי הזהיר אותם: "הם קבוצה מהירה עם התקפות מתפרצות קטלניות". קרית שמונה קיימה את האימון המסכם בשפיים, ותשהה עד למשחק בכפר המכביה.

הרכב משוער: דני עמוס, רן קוזוק, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סואן, תומר סויסה, חייר סספדאס, גיא צרפתי, עומר פרץ, יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully