וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב נעדר מאימון מכבי חיפה

12.12.2008 / 11:49

סובל מכאבים בכף הרגל. גולסה או ארבייטמן מועמדים לפתוח. בעוד כעשרה ימים יתבהר מצבו של דוידוביץ': "מקווים שהברך לא תבגוד"

קשר מכבי חיפה, ליאור רפאלוב, סובל מכאבים בכף רגלו ולא ערך הבוקר (שישי) אימון עם שאר חבריו לקבוצה. בחיפה מאמינים שהשחקן יהיה כשיר לקראת המשחק מול בני יהודה ביום שני. אבל בלי קשר, המאמן אלישע לוי שוקל האם לפתוח בהרכב שכולל את אייל גולסה או שלומי ארבייטמן על חשבון אחד משחקני הקישור. אם רפאלוב, שנקנס השבוע על ידי המאמן, יפתח – גוסטבו בוקולי הוא האופציה היחידה לרדת לספסל. כך או כך, בסוף השבוע יעקוב הצוות הרפואי אחר מצבו של רפאלוב.

הבלם דקל קינן צפוי להיעדר מהמשחק ולא ברור האם ייכלל בסגל. הבלם שי מימון, שכבש את שער השוויון מול הפועל תל אביב (2:2) במחזור הקודם, יפתח בהרכב. המגן אלון חרזי צפוי גם הוא לפתוח, כמגן ימני. "הוא סוס עבודה, פציעות הן חלק ממנו", הסבירו בקבוצה.

בעוד כעשרה ימים יתבהר מצבו של השוער ניר דוידוביץ', שבכל מקרה לא ישחק מול בית"ר ירושלים במחזור הבא. בחיפה מקווים שהשוער יחזור לאחר הפגרה לכושר משחק. "מקווים שהברך לא תבגוד בו שוב", אמרו במועדון. "יש לו ברך רגישה ואם הוא לא יחזור לאחר הפגרה, לא ברור מתי הוא יוכל לחזור". המגן פיטר מסיללה לא יעבור בשלב זה ניתוח בקע.

בעקבות הביקורת על קצב צבירת הנקודות של חיפה במשחקי הבית העונה (לא ניצחה בבית מאז ה-27 באוקטובר, אז גברה 2:3 על מכבי תל אביב), ציינו במועדון כי מאז הקמתו של אצטדיון קריית אליעזר (1955), מאזן הקבוצה כולל 81 אחוזי הצלחה במשחקי הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully