וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער זהב

12.12.2008 / 6:36

רובי גולד הבקיע שער שדה בתחילת ההארכה, שיקגו ניצחה את ניו אורלינס 24:27 ונשארה בתמונת הפלייאוף. העונה של הסיינטס גמורה

שיקגו (6:8) - ניו אורלינס (7:7) 24:27

אף פעם לא קל להפסיד, אף פעם לא קל לעשות את זה בהארכה, ומה שבמיוחד קשה הוא כשההפסד גומר לך גם את העונה. ניו אורלינס הרגישה הבוקר (שישי) על בשרה את העניין הזה, כשהפרעה של רומן הארפר למסירה של קייל אורטון עלתה לה בעונש של 38 יארד ובשער שדה של רובי גולד, שסגר לה את העונה והשאיר את שיקגו בחיים.

הארפר ביצע עבירה שתי דקות בלבד מתחילת ההארכה על דווין הסטר, והכדור, במקום להיות במרכז המגרש, הגיע לקו ה-15 יארד של הסיינטס. לאחר נסיגה של שלושה יארדים בעקבות כריעה של קייל אורטון השחיל גולד את שער השדה השלישי שלו במשחק, והקדושים ראו את העונה שלהם מסתיימת. שיקגו, מצידה, עדיין בתמונה ותייחל לכישלון של מינסוטה ביום ראשון.

כבר במהלך הראשון עלו הברס ליתרון מהחזרה של דניאל מאנינג לבעיטת הפתיחה של גארט הארטלי - 0:7. בתחילת הרבע השני השוו הסיינטס ממסירה של דרו בריס (24 מ-43, 232 יארד, שני טאצ'דאונים ושני איבודים (הגיע ל-4,332 יארדים עם שני משחקים בקנה. השיא של מארינו, 5,084 יארדים, נראה רחוק מאוד כרגע) לפייר תומאס - 7:7. טאצ'דאונים של מאט פורטה ואורטון הורידו את שיקגו ביתרון למחצית - 7:21. לאחר ההפסקה התעשתו הסיינטס והפכו את הפיגור ליתרון 21:24 מטאצ'דאון ריצה של תומאס, שער שדה של הארטלי וטאצ'דאון של מארקז קולסטון. שלוש דקות לסיום הינדס אורטון דרייב שהסתיים עם הבאזר, בשער שדה של גולד מ-28 יארד ומשם הארכה וניצחון לשיקגו.

אורטון סיים עם 24 מ-40 ל-172 יארד ושני איבודים אוויריים, מאט פורטה נשמר על 34 יארד בלבד וטאצ'דאון. 87 יארד על הקרקע ו-59 באוויר לתומאס בנוסף לצמד הטאצ'ים שלו.

חדשות מהליגה: שני שחקני מפתח בניו יורק ג'איינטס, ברנדון ג'ייקובס והתופס דומיניק היקסון, לא התאמנו לקראת המשחק מול דאלאס. ג'ייקובס לא ישחק כמעט בוודאות בעוד היקסון, שהפך לתופס מטרה בעקבות השעייתו של פלקסיקו בורס, ינסה להתאמן היום. פרד טיילור מג'קסונוויל יעבור ניתוח, וטרם החליט האם להודיע על פרישה. השופט פול מגנוסון, שהקפיא את השעייתם של חמישה שחקני NFL שנטלו, לכאורה, סמים אסורים, קבע את הדיון בעניינם ל-22 בדצמבר. המשמעות - הם יוכלו לסיים את העונה הרגילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully