וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב גרין: "החבר'ה נתנו הצגה גדולה"

12.12.2008 / 0:31

סנטר מכבי תל אביב התעודד מניצחון החוץ הראשון של הקבוצה באבלינו. פיני גרשון: "למרות שיכולנו להציג משחק טוב יותר, אני מרוצה"

מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) 72:86 על אייר אבלינו, ורשמה ניצחון חוץ ראשון העונה ביורוליג. הניצחון היקר הבטיח למכבי באופן כמעט סופי את הכרטיס לשלב הבא; מכבי שיפרה את מאזנה ל-3:4, בעוד שאבלינו מחזיקה כעת במאזן שלילי של 5:2. הקבוצה האיטלקית תוכל להשתחל לטופ-16 רק במידה ותנצח את כל שלושת המשחקים הנותרים בשלב הבתים, ובמקביל זקוקה לשלושה הפסדים רצופים של מכבי. ניצחון נוסף של מכבי, או לחילופין הפסד אחד של הקבוצה האיטלקית, ומכבי מבטיחה באופן סופי ורשמי את מקומה בשלב הבא.

מכבי ממוקמת כעת במקום הרביעי בבית, רק נקודה אחת מאחורי אולימפיאקוס, מלאגה וציבונה זאגרב, שמחזיקות כולן במאזן 2:5. כך שתיאורטית, לפחות, המקום הראשון עדיין נמצא בהישג יד. במידה ומכבי תסיים את השלב עם מספר נקודות זהה לציבונה, סגנית אלופת אירופה תדורג מעליה, לאחר שהפסידה בשתי נקודות בקרואטיה וניצחה בחמש בתל אביב.

בשבוע הבא תמריא מכבי לצרפת, שם תתארח אצל לה מאן, שיחד עם ז'לגיריס קובנה היא הקבוצה היחידה שטרם ניצחה העונה משחק במפעל (מאזן 7:0). לאחר מכן תצא היורוליג לפגרה בת שלושה שבועות, וכשתחזור יצפו למכבי שני מפגשים קשים במיוחד: מול אולימפיאקוס בהיכל, ומשחק חוץ בספרד מול מלאגה, שיחתום את השלב המוקדם.

דרוקר: "זה היה משחק גורלי"

פיני גרשון, מאמן מכבי תל אביב, היה שבע רצון מהניצחון. "זה ניצחון חשוב, שנותן לנו דחיפה קדימה", אמר. "עשינו את העבודה שלשמה הגענו לכאן. יכולנו לשחק טוב יותר, אבל חלק מהשחקנים שלנו לא שיחקו כמו שתכננו. למרות זאת, זה ניצחון נחמד. קלענו 48 נקודות במחצית הראשונה, שזה קצב של 95 נקודות למשחק. במחצית השנייה שיחקנו באופן יותר טקטי. החזקנו בכדור בסיום כדי לנצח, וזה טבעי. בגלל שחלק מהשחקנים שלנו נקלעו לבעיית עבירות והעובדה שלא היו אחרים בעמדות שלהם שיכלו להיכנס, נאלצנו להאט את המשחק".

"זה היה משחק גורלי", הוסיף עוזרו של גרשון, שרון דרוקר. "ראינו גם את השחקנים מתנהגים בהתאם. לא היה משחק הגנה גדול, אבל כן שמרנו עם הרבה הקרבה. כל הכדורים האבודים, כולל ריבאונדים, היו שלנו. בלי להיות חזירים, פספסנו לפחות 15 נקודות במתפרצות. אבל לא להיות להגזים; אחרי ניצחון במקום קשה, במשחק גורלי שכזה, מגיע לשחקנים רק ברכות".

קרלוס ארויו, שרשם את משחקו הגרוע ביותר במדים הצהובים-כחולים וסיים עם שתי נקודות בלבד (1 מ-11 מהשדה), ללא אסיסטים ועם מינוס 10 נקודות מדד, שיא שלילי העונה במפעל, אמר בסיום כי "ניצחנו במשחק שבו היינו חייבים לנצח. אני שמח מאוד, מכיוון שאנחנו מתקרבים לטופ-16. מכבי שיחקה כמו קבוצה וזה מה שחשוב".

יניב גרין, שהצטיין עם 14 נקודות ב-5 מ-5 מהשדה וצבר 21 נקודות מדד (מהבחינה הזו, מדובר היה במשחקו הטוב ביותר ביורוליג מאז משחק הבכורה במדי מכבי מול ז'לגיריס קובנה, בראשית עונת 2004/5), נשמע מאושר. "היה משחק חשוב. היה עלינו הרבה לחץ לפני המשחק, למרות שהיה מדובר במשחק חוץ. באנו מוכנים ואגרסיביים למשחק הזה ושלטנו בו מתחילתו. היינו ביתרון לכל אורכו, ואני חושב שהגיע לנו לנצח".

"עשינו היום צעד גדול לקראת הטופ 16", המשיך גרין ואמר. "אף פעם לא קל לנצח בחוץ, בטח שבמגרשים כאלה עם אווירה כל כך ביתית. באנו במטרה לנצח ובזה התמקדנו. ידענו שזה תלוי בעיקר בנו. אם נבוא מפוקסים וחדים, נעשה את העבודה. אני שמח שעשינו את זה. החבר'ה נתנו הצגה גדולה".

כאשר נשאל באשר ליכולתו הטובה, השיב גרין כי "אני בכושר טוב בתקופה האחרונה, ומקבל הרבה דקות. אני שמח שאני מצליח להחזיר על המגרש ולוקח את הצ'אנס שקיבלתי".

מרקובסקי: "הניצחון הזה מגיע למכבי"

זארה מרקובסקי, מאמן אבלינו, שאמר אמש כי "מדובר במשחק פלייאוף עבורנו", ידע בסיום שקבוצתו לא הייתה ראויה הערב לניצחון. "לא ניצחנו מול מכבי תל אביב טובה. הם שיחקו טוב עם הרבה אינטנסיביות, הרבה יותר מאיתנו. ליאור אליהו שיחק טוב וגרם לנו הרבה בעיות. מכבי הובילה במשחק במשך 40 דקות והניצחון הזה מגיע לה. עשינו טעויות ועכשיו אנחנו חייבים לחשוב על הליגה האיטלקית, מכיוון שאין לנו שום סיכוי להתקדם לטופ-16".

"לא שיחקנו טוב במשחק שהיינו חייבים לנצח כדי להתקדם לשלב הבא", סיכם סנטר אבלינו, אנדראה קרוסאריול. "למרות זאת, אני יכול להגיד שעשינו דרך יפה עד עכשיו ביורוליג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully