וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: וינסנט אניימה כשיר למשחק נגד קריית שמונה

קרן שמש

11.12.2008 / 17:33

השוער החלים ממחלתו, ערך אימון מלא ויעמוד בשער הקבוצה בשבת. לאלה ויבואה צפויים לפתוח בחוד, טלקיסקי נשאר על הספסל

הפועל תל אביב המשיכה הבוקר (חמישי) בהכנות לקראת המשחק מול עירוני קריית שמונה בשבת (17:00). האדומים מקווים לשמור על המומנטום החיובי ולסיים את המשחק עם שלוש נקודות. שוער האדומים וינסנט אניימה, שמחלים ממחלה, ערך הבוקר אימון מלא והוא יהיה כשיר למשחק בשבת. כזכור, אניימה חלה בשבוע שעבר ועלה לשחק מול מכבי חיפה בתחילת השבוע כשהוא סובל מחום. אמש זכה אניימה לחופש והבוקר, כאמור, חזר לאימונים.

על פי האימון הבוקר נראה כי אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב צפוי לפתוח עם הרכב דומה עימו פתח במשחק האחרון, כאשר עמרי קנדה ימלא את עמדת המגן הימני ודאגלס דה סילבה ישמש כקשר אחורי, מהראן לאלה וסמואל יבואה צפויים לפתוח בחוד. שי אבוטבול שלא שיחק במשחק מול מכבי חיפה לאחר צבירת כרטיסים צהובים תורגל במקומו של אביחי ידין, שנטש את האימון בתחילתו לאחר שהתלונן על צוואר תפוס.

בחלקו השני של האימון ערך גוטמן שינוי, שי אבוטבול החליף את גופיית ההרכב עם בן לוז שמציג יכולת טובה במשחקים האחרונים. גוטמן העיר לחניכיו לאורך האימון וביקש לראות אותם נלחמים על הכדור, "שם המשחק בכדורגל זה לחץ, אני רוצה לראות את זה", אמר. מי שנמצא שוב מחוץ להרכב הפותח הוא הבולגרי דמיטאר טלקיסקי, כבר תקופה שגוטמן בוחר להשאירו על הספסל בשל יכולתו החלשה, טלקיסקי, שהוכנס כמחליף במחצית השנייה במשחק מול הירוקים, כעס על החלטת המאמן ויצא מהמגרש בכעס. הקשר אינו מרוצה ממעמדו וספסולו במשחק הקרוב צפוי להשפיע על החלטתו לעזוב את הקבוצה בינואר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully