וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות שוב נגד בית"ר

דור בלך

11.12.2008 / 20:01

הגישה כתב אישום נגד הקבוצה בשל עקירת כיסאות בבלומפילד של אוהדיה מול בני יהודה. קורנפיין: "נדרש מאיתנו פיצוי מופרז ולא הגיוני"

בית"ר ירושלים כבר התרגלה למעמדה החדש כקבוצת מרכז הטבלה, אך אם נדמה לאוהדיה כי לקבוצה אין יותר מטרות מיוחדות, הרי שבשבת הקרובה ניצב בפניה אתגר גדול: להשיג ניצחון ראשון העונה באיצטדיונה הביתי טדי, כשתארח את הכח עמידר רמת גן במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל.

עוזר המאמן צדוק מלכה ערך היום (חימישי) בתחילת האימון תרגילי אימון מיוחדים לחלוצים, בהם השתתפו טוטו תמוז, עמית בן שושן, ברק יצחקי וגם הקשר אבירם ברוכיאן, וזאת עקב חוסר שביעות הרצון מאי ניצול המצבים של החלק ההתקפי.

הקשר משה אוחיון המשיך גם היום לעבור טיפולים ולא התאמן עם הקבוצה, אך צפוי להיות כשיר למשחק בשבת למרות הכאבים. לרשות המאמן ראובן עטר יעמוד סגל מלא מלבד תומר בן יוסף ודוד אמסלם הפצועים.

שוער הקבוצה, טרטקו קאלה, שהצטיין במשחק האחרון מול מכבי תל אביב, מנסה להסביר את מצב הרוח בקבוצה. "ההרגשה בקבוצה בסדר", מספר הקרואטי, "אומנם לא שיחקנו טוב נגד מכבי, אבל גם לא הפסדנו. נהיה חייבים לדעת לתקן את הטעויות שלנו ולהמשיך הלאה, וזה מה שעשינו באימונים.

"קשה לי להסביר למה אנחנו נראים ככה", המשיך קאלה, "בתחילת העונה היו לנו הרבה פצועים ונכנסנו לא טוב לליגה, וכשכולם חזרו הליגה כבר ברחה והיה לנו קשה לחזור ליכולת מפעם. אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. הבעיה היא שלא ניצחנו עדיין בטדי, ונגד הכח זה הזמן לנצח".

קאלה גם התייחס לשמועות על השינויים הצפויים בינואר. "מי שירצה לעזוב, שיעזוב", אמר קאלה, "אותנו זה לא מעניין, זו לא הבעיה של השחקנים. אני לא חושב שיש שחקנים שבגלל שהם יודעים שהם עוזבים לא מתאמצים. יש עוד זמן עד ינואר, ועד אז כולם צריכים להיות מקצוענים. כרגע אין לנו מטרות לעונה, המטרה היחידה היא לנצח את הכח עמידר ר"ג".

גם הבלם שמעון גרשון יודע: "כבר מזמן הגיע הזמן לנצח בבית. לא עשינו את זה עד עכשיו, והגיע הזמן שכבר נפתח את העונה הזאת. לא נעים לשמוע אוהדים שמגיעים לאימונים ומתלוננים בפנינו, אבל אנחנו מבינים אותם. הם וכל מי שקשור לבית"ר התרגל בשנתיים האחרונות לסטנדרטים מסוימים, וגם השנה ציפו למשהו טוב, אז נשתדל לחזור לעצמנו כמה שיותר מהר. שחקנים גדולים צריכים לדעת להתאושש ממצבים קשים ולהראות אופי גם כשהמצב לא אידיאלי".

בית"ר תועמד לדין

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל החליט להגיש כתב אישום נגד בית"ר ירושלים על התנהגות אוהדיה במשחק מול בני יהודה לפני כחודש, בטענה שאוהדים עקרו כיסאות בבלומפילד. חברת היכלי הספורט, שמחזיקה את איצטדין בלומפילד, דרשה מהנהלת בית"ר לפצותה ב-150 אלף ש"ח, אך בית"ר סירבה, ולכן הנושא יגיע לבית הדין.

יושב ראש בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, אמר בתגובה: "לאחר המשחק מול בני יהודה בו טענו שאוהדי בית"ר עקרו כיסאות, נדרש מאיתנו סכום פיצוי מופרז ולא הגיוני, והחלטנו שהגיע הזמן לעצור את החגיגה על הקופה של בית"ר. אנחנו נגיע לבית הדין ונשטח את כל טענותינו שם".

עדכון ראשון: 11/12/08 15:40
עדכון אחרון: 11/12/08 20:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully