וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן חתם בקרית שמונה

יצחק סולומון, ומשה בוקר

11.12.2008 / 14:01

"השריף" סיכם עם הבעלים איזי שרצקי על מינויו למאמן הקבוצה, וירוויח 90 אלף דולר עד לתום העונה: "אני מאמין שביחד נעשה דברים יפים"

אלי כהן חתם היום (חמישי) בעירוני קרית שמונה. המאמן הוותיק חתם על חוזה עד לתום העונה הבאה, עם אופציה לעונה נוספת. כהן צפוי להרוויח כ-90 אלף דולר עד לתום העונה הנוכחית, וכ-150 אלף דולר בעונה הבאה.

כזכור, הבעלים של הקבוצה הצפונית איזי שרצקי פיטר לפני כשבועיים את המאמן הקודם מישל דיין, בעקבות הסיבוב הראשון המאכזב של הקבוצה. לאחר שנדחה על ידי פרדי דוד, פנה שרצקי לאלי כהן והציע לו את התפקיד, אך האחרון סירב גם הוא להצעה בגלל סיבות אישיות, כשחלקן נוגעות גם למרחק הגדול והדרישה לגור בצפון.

שרצקי המשיך בניסיונות השכנוע, ובסופו של דבר נערכה פגישה נוספת בין השניים, והיום הצליח הבעלים לשכנע את המאמן לחזור לליגת העל. כהן, שעדיין צריך לטפל בענייניו האישיים, יתחיל לעבוד בקבוצה רק בשבוע הבא או בעוד שבועיים.

מי שניהל את המשחק האחרון של קרית שמונה היה עוזרו של דיין, יצחק בוזורגי, שסיים ב-1:1 עם מ.ס אשדוד, והוא גם יהיה זה שינהל את המשחק הבא של הקבוצה, מול הפועל ת"א.

כהן, "השריף", פוטר במהלך העונה שעברה ממכבי תל אביב, והתפטר מבני יהודה.

כהן: "כשחבר כמו איזי קורא לך, אתה לא יכול לסרב לו"

"אני הייתי האופציה הראשונה של איזי אחרי שמישל דיין סיים את עבודתו", מגלה המאמן החדש של עירוני קריית שמונה, אלי כהן, שמסביר: "לא הייתי מוכן כל כך לקבל עבודה כי היו לי דברים לסיים בחיים הפרטיים, חיתנתי בן, אני באמצע מעבר דירה לתל אביב אחרי שש שנות מגורים בקיסריה, איזי מדבר איתי כבר שבועות, אני עוזר לו, בסוף לקחתי את האתגר ואני שמח להיות בצפון".

אלי כהן מספר כי עבורו לעבוד עם איזי שירצקי זו סגירת מעגל. "אנחנו חברים המון שנים, שיחקנו כדורגל ביחד, הוא היה היושב ראש שלי כשחקן, שמרנו לאורך כל השנים על קשר טוב, ואני שמח עכשיו לחזור ולשתף איתו פעולה".

כהן מספר כי הוא מכיר היטב את חומר השחקנים בקריית שמונה. "הליגה לא אלמונית, כולם מכירים את כולם, אני מקווה שמהר מאוד נצא מהמצב הלא נעים. יש שם קבוצה טובה, אנשים טובים, ומעל כולם איזי שירצקי. אני מאמין שביחד נעשה דברים יפים".

המאמן החדש ימשיך לעבוד עם הצוות המקצועי הקיים, עם יצחק בוזורגי כעוזר מאמן וערן שדו כמאמן כושר. "אני לא בא לעשות שום זעזוע. מספיק הזעזוע שהיה עם עזיבתו של מישל דיין. יש קבוצה טובה וצריך להחזיר אותה לתלם", הוא אומר.

אלי כהן יעבור להתגורר בקריית שמונה, וייתכן כי משפחתו תצטרף אליו בהמשך. "אני לא מאמין שאוכל להיות על הקו לצפון כי זה מעבר לכוחותיי. נסעתי מספיק בקריירה שלי. אני לא בנוי לנסיעות ארוכות". למרות שלאחרונה נעלם מהתקשורת, אלי כהן מספר ש"היו אלי שתי פניות לאמן, אבל דחיתי אותן בגלל העניינים הפרטיים שהיו לי. אני לא אחד שמקבל פנייה ורץ ישר לתקשורת. היו לי סידורים שהייתי צריך לפתור אותם. גם היום חסרים לי עוד שבועיים כדי לסגור את כל הדברים שלי, אבל כשחבר כמו איזי קורא לך, אתה לא יכול לסרב לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully