וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן: "הספיגה היא אחת הסיבות לפער בצמרת"

11.12.2008 / 11:41

קפטן מכבי חיפה העביר ביקורת על קצב ספיגת השערים בבית. קינן לא התאמן, בספק לבני יהודה. אלישע לוי מתלבט אם לעלות עם גולסה

מכבי חיפה ערכה הבוקר (חמישי) אימון לקראת המשחק מול בני יהודה ביום שני, כאשר במהלכו התברר שהבלם דקל קינן, שלא התאמן, עשוי להחמיץ משחק שני ברציפות. הבלם שי מימון, שנגח את שער השוויון מול הפועל תל אביב, עשוי להחליפו. המאמן אלישע לוי מתלבט האם לכלול את הקשר אייל גולסה בהרכב, לאחר שלא פתח מול הפועל תל אביב ובדקות ששיחק גילה יכולת טובה. אם גולסה יפתח, גוסטבו בוקולי יישב על הספסל.

לפני האימון שוחח הקפטן יניב קטן עם כלי התקשורת והתבטא בנוגע למספר שערי החובה שהקבוצה סופגת בבית. "אנחנו חייבים לשפר את קצב ספיגת השערים שלנו אם אנחנו רוצים להישאר בצמרת", אמר קטן. "נכון שאנחנו סופגים בקרית אליעזר יותר וכרגע לא ברור למה. זו אחת הסיבות לכך שלא הצלחנו לפתוח עד עכשיו פער משמעותי בצמרת".

לקראת המשחק מול בני יהודה אמר: "אסור להקל ראש במשחק. בני יהודה הולכת ומשתפרת, והשיגה שלושה ניצחונות רצופים. יהיה קשה". על הקנס שספג ליאור רפאלוב מהמאמן אלישע לוי אמר: "ליאור יודע שהוא טעה. הוא היה צריך להתנהג אחרת אבל זה מאחורינו".

שחקן ההגנה הוותיק של הקבוצה, אלון חרזי, נטש את אימון הקבוצה עקב כאבים בשריר הירך ברגל ימין, ועדיין לא ידוע האם יוכל לפתוח במשחק הקרוב. במידה וחרזי לא יהיה כשיר, המגן אייל משומר יחליפו. למרות זאת ההערכה בחיפה היא שחרזי יהיה כשיר למשחק ויפתח. בחיפה מתבססים על כך שחרזי התגבר במהירות על פציעות רבות בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully