וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אני יכול להרוויח כמו סבאת'יה

11.12.2008 / 10:10

בעזרת ESPN תוכלו לחשב כמה זמן ייקח למגיש להרוויח את המשכורת השנתית שלכם. הצעה גבוהה של וושינגטון למארק טשיירה

סי.סי. סבאת'יה חתם על חוזה של 160 מיליון דולר לשבע שנים בניו יורק יאנקיז, ומי שחשב שפתיחת עין היא תכונה ישראלית, מוזמן להיכנס לאתר של ESPN. הרשת עיצבה נוסחה ובה תוכלו לחשב בתוך כמה זמן יידרש המגיש כדי לסגור את המשכורת השנתית שלכם, ובואו נגיד שאם יתברר לכם שזה לוקח לו פחות מאינינג, אל תיעלבו - אתם בחברה טובה. לחצו על הלינק למטה כדי להיכנס לדף הבית של אזור הבייסבול של הרשת, שם תוכלו להגיע דרך הסעיף Salary crunch.

בינתיים, היאנקיז לא שוקטים על השמרים ומנסים לנעול גם את איי ג'יי בארנט. כמו במקרה של סבאת'יה, ששוכנע רק להגיע רק אחרי שנוספה לו שנה שביעית לחוזה, הפסים הציעו לבארנט שנה חמישית, שמוערכת ב-85 מיליון דולר. דרק ברונקר, סוכנו של בארנט, מעוניין להגיע לעסקה זהה לזו של קרלוס זמבראנו בקאבס - 91 מיליון דולר לחמש שנים.

אחרי שרכשו את פרנסיסקו רודריגז, המטס הביאו גם סט-אפ עבורו - ג'יי ג'יי פאץ מסיאטל. פאץ עובר במסגרת טרייד משולש עם קליבלנד שכולל 12 שחקנים. ארון היילמן ואנדי צ'אבז עברו לסיאטל במסגרת הטרייד. וושינגטון הגישה הצעה גבוהה למארק טשיירה - 160 מיליון דולר לשמונה שנים. לפני מספר ימים הציעה בולטימור 150 מיליון לשבע שנים לטשיירה, שלפני הפגרה חיפש חוזה לעשר שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully