וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעבור ארבעה חודשים, קופצים שוב לבריכה

10.12.2008 / 21:04

נבחרת צעירה ומצומצמת מצטרפת לגיא ברנע באליפות אירופה בשחיה בבריכות קצרות. זה לא אומר שאי אפשר לבנות על מדליות

בדיוק לפני ארבעה חודשים, תחרויות השחיה של המשחקים האולימפיים היו בעיצומן במתקן המדהים בבייג'ינג. כעת, השחיינים הישראלים והאירופאים חוזרים לפעילות בינלאומית. החל מיום חמישי הקרוב ולמשך כל סוף השבוע, תתקיים אליפות אירופה בבריכות קצרות ברייקה שבקרואטיה. אמנם לא מדובר בתחרות גרנדיוזית ברמה של אליפות העולם שתתקיים בקיץ הקרוב ברומא, אבל כשיש הזדמנות לתקוע יתד בזירה האירופית, ואולי אפילו להניף את דגל ישראל על הפודיום - השחיינים הישראלים יקפצו עליה, חלקם לפחות.

כמה מכוכבי המשלחת הישראלית לבייג'ינג העדיפו להישאר במכללות בארצות הברית, ולהכין את עצמם לעונת הקיץ. מדובר בשחיינים כמו נמרוד שפירא בר-אור וגל נבו. למעשה, השחיין היחיד שהשתתף בבייג'ינג ויתחרה גם בקרואטיה הוא גיא ברנע, שמועמד למדליה במשחה החזק שלו ל-100 גב. אל ברנע מצטרפים חמישה שחיינים, רובם צעירים וחלקם צעירים במיוחד. המטרה של כולם היא גמר, כאשר מיקי מלול המתמחה במשחה הספרינט ל-50 חזה יכול להרשות לעצמו לפנטז על מדליה. יוליה בנך הצעירה מגיעה בכדי לצבור עוד נסיון בתחרויות הבוגרות לקראת הקיץ, וצפויה לעלות לגמרים במשחי החזה. עמית עברי, שעשתה שיפור מדהים בקיץ האחרון אבל איחרה את הרכבת לבייג'ינג, תנסה להתבלט במשחי הפרפר. אהוד סגל יתחרה יחד עם גיא ברנע במשחי הגב וינסה בעיקר לשפר את שיאיו האישיים. אל כל אלה מצטרפת כריסטינה צ'רנישב, שתשתתף במשחי הפרפר.

כמו בנבחרת הישראלית, גם כמה שחיינים בולטים משאר היבשת העדיפו לוותר על האליפות הזאת, אבל יהיו אחרים שידאגו לשמור על הרמה, ואפילו לקבוע לא מעט שיאי עולם. אלן ברנאר הצרפתי, האלוף האולימפי במשחה ה-100 חופשי, קבע שיא עולמי השבוע באליפות צרפת הפתוחה, כהכנה לתחרות ברייקה. חוץ מזה, אפשר יהיה ליהנות משמות גדולים כמו: לור מנאדו, מאסימיליאנו רוסולינו, יורי פרילוקוב, ומרלין ולדהויס - במים הקרואטים החמימים.

אליפות אירופה תצא לדרך ביום חמישי ותימשך ארבעה ימים. במשחי הגמר ובחצאי הגמר תוכלו לצפות ביורוספורט בימים חמישי ושישי החל מ-17:30, ובשבת וראשון החל מ-18:30.

לו"ז הישראלים

יום חמישי - 11/12 (מוקדמות בבוקר, חצאי גמר בערב)

יוליה בנך - מוקדמות 50 גב

גיא ברנע ואהוד סגל - מוקדמות 200 גב

כריסטינה צ'רנישב - מוקדמות 200 פרפר

מיקי מלול - מוקדמות 100 חזה

עמית עברי - מוקדמות 200 מעורב אישי

יום שישי - 12/12

גיא ברנע ואהוד סגל מוקדמות 50 גב

כריסטינה צ'רנישב ועמית עברי מוקדמות 50 פרפר

יוליה בנך מוקדמות 200 חזה

יום שבת - 13/12

מיקי מלול מוקדמות 50 חזה

גיא ברנע ואהוד סגל מוקדמות 100 גב

יוליה בנך מוקדמות 100 חזה

עמית עברי וכריסטינה צ'רנישב מוקדמות 100 פרפר

* בערב - גמר 50 חזה גברים

יום ראשון - 14/12 (ערב)

גמרים ב-100 גב גברים, 100 חזה נשים ו-100 פרפר נשים

  • עוד באותו נושא:
  • שחיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully