וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטיס מ-ש-ו-ג-ע

10.12.2008 / 20:20

הרץ האחורי של וושינגטון תקף בראיון רדיו את מאמנו ג'ים זורן: "שלא יעשה ממני הבעיה של הקבוצה". המאמן: "מבין את התסכול שלו"

אחת התמונות המפורסמות מהמשחק הראשון של ג'ים זורן כמאמן ראשי ב-NFL בוושינגטון רדסקינס, בתחילת העונה במדולנדס מול ניו יורק ג'איינטס, הייתה של קלינטון פורטיס מייעץ למאמנו מה ואיך לעשות. מאז זורן כבר עבר תריסר משחקים, והגיע עם הרדסקינס למאזן 2:6 עד לנפילה שהביאה אותם למאזן של 6:7. אחרי יום ראשון האחרון פורטיס שוב דיבר אל זורן, הפעם לא במישרין וממש לא דברי נועם.

"הוא גאון, ממש גאון", אמר הרץ האחורי בציניות בתוכנית רדיו של ESPN. פורטיס התרגז על העובדה שיצא בתחילת המחצית השניה בבולטימור ולא חזר למשחק, בו הפסידו אדומי העור 24:10. "אם אתה חושב שאני מפריע, תגיד. אם אתה רוצה לזרוק אותי, תגיד, אבל אל תציג אותי כאילו אני לא משקיע, אל תעשה ממני הבעיה של הקבוצה", זעם השחקן.

פורטיס, שלישי בליגה ביארדים בריצה (1,260), קיבל רק 11 נשיאות ואמר את הדברים בתגובה לדבריו של זורן. המאמן טען שפורטיס לא נטל חלק בכל האימונים, מה שלבסוף פגע בו בחודש האחרון של העונה. פורטיס, מצדו, השיב כי הוא לא יכול לצאת טוב מהסיפור בכל מקרה. "ג'ייסון (קמפבל, הקוורטרבק - ד.ר.) כל הזמן חוטף סאקים והם אומרים 'אה, יכולת לעזור לנו כדי שהוא לא יפול כל כך הרבה'. למען האמת, אין לי מושג מה הם רוצים ממני. אני מבטיח לכם שאני מכיר את השיטה יותר מכל אחד בוושינגטון מלבד המאמן. מה אני אגיד? יש לנו מאמן גאון, אני בטוח שהוא יודע הכי טוב מכולם".

זורן עלה מאוחר יותר לשידור והגיב: "הוא חלק גדול מההתקפה שלנו והוא כרגע על הספסל. אני לא מאשים אותו על כך שהוא מתוסכל, ככה גם אני הרגשתי כשהייתי שחקן. הוא רואה את עצמו כרץ אחורי שחייב לקחת את הכדור בכל מהלך ריצה וזה בסדר". מאוחר יותר נפגשו השניים ולדברי הקוורטרבק ג'ייסון קמפבל ליבנו ביניהם את העניינים. "הסיפור הזה מת", אמר קמפבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully