וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס הורחק משני משחקים בפועל

דור בלך

10.12.2008 / 18:57

המאמן דיבר על נמני ובלבול: "בניגוד למאמנים אחרים, אני רק דיברתי עם השופט", ביה"ד לא התרשם. דודו דהאן הורחק משלושה משחקים

צילום ועריכה: נועם כהן, תרגום: נעמה דרור

מדינה שלמה עצרה נשימתה, כלי התקשורת סיקרו בהרחבה, מדורי הספורט הכינו מקום של כבוד ואז זה קרה. בית הדין של ההתאחדות לכדורגל התכנס הערב (רביעי) לדיון בעניינו של מאמן מכבי נתניה, לותר מתיאוס אחרי הרחקתו במחצית המשחק של קבוצתו מול הפועל פתח תקוה ביום שבת האחרון והחליט להרחיקו משני משחקים בפועל ושלושה נוספים על תנאי.

כזכור, מתיאוס הורחק אחרי שהתעקש להיכנס לחדרו של השופט אשר כהן במחצית ושאל אותו: "איך אישרת מגרש כזה?". לאחר שהגרמני סירב לצאת מהחדר, החליט כהן על הרחקתו.

"אני לא חושב שמגיע לי עונש כי לא עשיתי שום עבירה", אמר מאמן נתניה לכלי התקשורת לאחר הדיון, "בניגוד למאמנים אחרים שראיתי שפגעו פיזית בשופטים, אני לא נגעתי בשופט אלא רק דיברתי איתו. כנראה הוא חשב שאני תוקפני, אולי בגלל שהוא לא מבין אנגלית ולא הבין מה אמרתי לו. אני מכבד את ההתאחדות ואקבל כל מה שיחליטו".

אחרי שקיבל את העונש מתיאוס נראה כעוס בהרבה ורמז שוב לעונש שקיבל אבי נמני אחרי משחק הדרבי, הרחקה ממשחק אחד: "אני מקבל את העונש, אך לא מכבד אותו. יש איפה ואיפה בכדורגל הישראלי. הדבר היחיד שנותר לנו לעשות זה שהשחקנים יגיבו על הדשא". בעלי המועדון, דניאל יאמר הוסיף: "העונש מעורר תחושה של גועל. החוקים צריכים להיות שווים לכולם".

מאמן הכח עמידר רמת גן, דודו דהאן, הורחק לשלושה משחקים אחרי שהורשע בסעיפים של התנהגות בלתי הולמת ואי ציות להוראת שופט. על דהאן נגזר גם קנס של 2,000 שקלים ובנוסף הוא הורחק לשנה על תנאי במידה ויחזור על עבירה באחד מהסעיפים בהם הורשע בשנה הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully